י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מכר סמים ביום כיפור

דורס איתי מרגי ז"ל יועמד לדין בכפוף לשימוע

הנהג שדרס את איתי מרגי ז"ל ביום כיפור יועמד לדין בכפוף לשימוע באשמת המתה בקלות דעת וסחר בסמים • החשוד הצטייד בקוקאין ו-LSD במטרה למוכרם ברחבי גוש דן במהלך יום כיפור

דורס איתי מרגי ז"ל יועמד לדין בכפוף לשימוע
תאונה עם מעורבות אופניים. אילוסטרציה צילום: pixabay

פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) הודיעה לבא כוחו של אמיר אבו לבן כי נשקלת העמדתו לדין בכפוף לשימוע בגין דריסת הילד איתי מרגי ז"ל ביום כיפור בעבירה של המתה בקלות דעת וכן בעבירות של סחר בסמים, החזקת סם מסוכן, שיבוש הליכי משפט וקשירת קשר לביצוע פשע.

על פי כתב החשדות, ביום כיפור שחל ביום 9.10.19 הצטייד החשוד בקוקאין ו-LSD במטרה למוכרם ברחבי גוש דן במהלך יום כיפור. החשוד נסע ומכר סמים בפתח תקווה, רמת גן ותל אביב. בשעה 15:16 בדרכו לבצע עסקת סמים נוספת, נהג בדרך נמיר מכיוון צפון לדרום לצומת הרחובות דרך נמיר ורחוב ז'בוטינסקי.

אותה העת רכב על אופניו בכביש, איתי מרגי ז"ל בן ה-8 בנתיב הנגדי בכביש מכיוון צפון לדרום. עם הגיעו של המנוח אל הצומת, פנה ברציפות ימינה אל רחוב ז'בוטינסקי כשהוא חוצה את דרך נמיר.

החשוד נסע בדרך נמיר בנתיב השלישי מימין ישר במהירות מופרזת ופגע במנוח הרכוב על אופניו. מיד לאחר הפגיעה, יצא החשוד מרכבו ומיהר להסתיר בשיחים בצד הכביש את הסמים המסוכנים שנשא ברכבו.

המנוח פונה לבית החולים כשהוא מחוסר הכרה ונפטר זמן קצר לאחר מכן כתוצאה מהפגיעה.

על פי החשד, מותו של המנוח נגרם כתוצאה ממעשי החשוד כמתואר לעיל: נהיגה ברכב בקלות ראש, בחוסר זהירות וללא תשומת לב לחיי אדם; נהיגה ברכב במהלך יום כיפור במהירות מופרזת ומעל המותר בחוק; אי התאמת מהירות הנסיעה בכביש למועד יום כיפור, בו נהג החשוד ברכב, על אף העובדה כי היה מודע היטב לעובדה כי במועד האמור משתמשים בכביש הולכי רגל ורוכבי אופניים ובהם קטינים רבים המסתמכים על המוסכמה הנוהגת במועד זה; החשוד לא התאים את מהירות נסיעתו לתנועת עוברי הדרך ובהם, גם רוכבי אופניים אשר השתמשו בכביש אותה העת; החשוד לא האט את מהירות נסיעתו ברכב אל תנאי הדרך, לא האט מהירות נסיעתו בכביש עם הגיעו אל הצומת, לא הבחין במנוח הרכוב על אופניו, על אף שדה ראייה משמעותי אשר היה לפניו אל עבר הצומת ולא הגיב בבלימה.

מעצר הבית בו שוהה החשוד הוארך על ידי בית המשפט למשך 30 ימים עד לסיום השימוע.

התיק נחקר על ידי בוחני התנועה של מחוז תל אביב ותחנת לב תל אביב במשטרת ישראל.

כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד