י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בעקבות כתב האישום

דרעי דורש מנתניהו שני תיקים נוספים: "מפתח המנדטים יוצר עיוות"

בעקבות המצב המשפטי המורכב בו נמצא ראש הממשלה נתניהו, הוא נאלץ להיפרד מהתיקים בהם הוא מחזיק. אריה דרעי לא מבזבז זמן ודורש מראש הממשלה לתת לש"ס עוד שני תיקים נוספים בממשלת המעבר • השר דרעי: "זהו מענה לייצוג חסר של ש"ס בכל השנים האחרונות"

דרעי דורש מנתניהו שני תיקים נוספים: "מפתח המנדטים יוצר עיוות"
דרעי ונתניהו צילום: הדס פרוש, פלאש90

בשל המצב המשפטי של ראש הממשלה שיאלץ להתפטר מתפקידי השרים בהם הוא מחזיק ולאחר שסיעת ימינה וחלק מחברי הליכוד מונו לשרים - יו"ר ש"ס השר אריה דרעי דורש מראש הממשלה לקבל לידי ש"ס שני משרדים נוספים.

אמש (ראשון) פנה יו"ר ש"ס השר אריה דרעי לראש הממשלה וטען כי מפתח המנדטים שעל פיהם הנך ממנה שרים, יוצר עיוות כלפי ש"ס, שהיא השותפה הגדולה ביותר של הליכוד וגם הנאמנה ביותר". דרעי מציין, כי הליכוד עם 32 מנדטים מחזיק ב 16 שרים כולל ראש הממשלה. שר לכל שני מנדטים. לאיחוד מפלגות הימין יש 7 מנדטים והם קיבלו את תיק הביטחון הבכיר, תיק החינוך וכן את תיק התחבורה, שלושה משרדים גדולים מאד.

לטענת דרעי, "בנוסף לתיקים הגדולים, המדד לתפקיד שר במפלגות הימין הוא שר ל-2.3 ח״כים". בבקשתו נכתב, כי "לש"ס 9 מנדטים, המפלגה השנייה הגדולה בקואליציה, ולנו יש את משרד הפנים, ואת משרד הדתות. המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל ניתן לש"ס כפיצוי על כך שבשנת 2015 הוחלט לדלל את משרד הפנים ולהעביר את מנהל התכנון מהפנים למשרד האוצר. כלומר, לש"ס יש שני משרדים בינוניים, והמדד הוא שר ל-4.5 ח"כים".

"לפיכך" כותב דרעי, כי "לאור העבודה כי ש"ס סבלה מייצוג נמוך בממשלה ביחס לגודלה עד עתה, אני מבקש מראש הממשלה למנות מטעם ש"ס את שרי העבודה והרווחה והחקלאות. זה צעד הוגן, מתבקש ונותן מענה לייצוג חסר של ש"ס בכל השנים האחרונות".

אריה דרעי בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד