י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
אם יפרו את "הקווים האדומים"

המפקד האיראני מאיים להשמיד את ישראל, ארה"ב וסעודיה

"הראינו איפוק, גילינו סבלנות, אבל נשמיד אותם אם הם יחצו את הקווים האדומים שלנו", כך מאיים בראיון טלוויזיוני מפקד משמרות המהפכה האיראניים הגנרל חוסיין סלמי 

המפקד האיראני מאיים להשמיד את ישראל, ארה"ב וסעודיה
מפקד משמרות המהפכה חוסיין סלמי צילום: משמרות המהפכה

מפקד משמרות המהפכה האיראניים, חוסיין סלמי, מאיים "להשמיד" את ישראל, ארצות הברית וסעודיה אם המדינות יפרו את "הקווים האדומים" של איראן. את הדברים אמר בנאום טלוויזיוני היום (שני).

"הראינו איפוק, גילינו סבלנות כלפי המהלכים העוינים של אמריקה, המשטר הציוני (ישראל) וסעודיה נגד הרפובליקה האיסלאמית של איראן, אבל נשמיד אותם אם הם יחצו את הקווים האדומים שלנו" אמר חוסיין סלמי.

הדברים של מפקד משמרות המהפכה נאמרו על רקע המהומות ברחבי המדינה בשבוע שעבר, המהומות פרצו בשל עלייה במחירי הדלק, דבר שהכעיס את אזרחי איראן, מאחר ונפט הוא מוצר זול לאזרחי איראן.

ארגוני זכויות אדם בהם ארגון 'אמנסטי', טוענים כי לפחות 143 בני אדם נהרגו מתחילת ההפגנות. כמו כן האינטרנט נותק למשך כמעט שבוע, אך נראה כי בימים האחרונים השלטונות הצליחו לדכא את המחאה באלימות קשה, והאינטרנט חזר בהדרגה לערים באיראן שם נערכו הפגנות סוערות.

נזכיר כי אתמול (ראשון) סייר ראש הממשלה בנימין נתניהו יחד עם שר הביטחון נפתלי בנט ברמת הגולן ואמר לגבי ניסיון ההתבססות של המשטר האיראני בסוריה, "איראן מתכננת התקפות נוספות. אני יכול לאשר את זה. אנחנו גם ממשיכים בתוכניות שלנו לסכל את התוקפנות הזאת. אנחנו נפעל לסכל את ניסיונה של איראן להפוך את עיראק ואת תימן לבסיסי שיגור של רקטות וטילים נגד ישראל".

משמרות המהפכה עימות איראן ישראל בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד