י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
שגריר ארה"ב נאם

6500 באולם אחד: מעמד הצדעה ענק לשלוחים

נחתם כינוס השלוחים השנתי שמנה השנה מספר שיא - 6,500 שלוחים מכל קצוות תבל, מכל הגילאים, המדינות והשפות | את הנאום המרכזי נשא שגריר ארה"ב בישראל שסיפר על הקשר האישי שלו עם חב"ד

6500 באולם אחד: מעמד הצדעה ענק לשלוחים
צילום התמונה המסורתית בכינוס השלוחים השנתי צילום: באדיבות המצלם

מפגן הצדעה מרשים חתם אמש (ראשון) את כינוס השלוחים העולמי של חב"ד, באולם ענק בניו ג'רזי, בהשתתפות שיא של 6500 שלוחים מכל רחבי העולם ותומכיהם.

היה זה אירוע מרגש ומאחד, של כלל מנהיגי העולם היהודי. ישבו בו שלוחים ממגוון גילאים, מדינות, יבשות ושפות.

במרכז האירוע, עמד המשלח האדמו"ר מליובאוויטש זצ"ל, בהקרנת קטעי וידאו נדירים על מהות השליחות ועל הצורך להגיע גם ליהודי בודד שנמצא אי שם בעולם. קטעי הוידאו המיוחדים שולבו לאורך כל האירוע שהונחה כמיטב המסורת על ידי יושב ראש הכינוס הרב משה קוטלרסקי.

את הנאום המרכזי נשא שגריר ארה"ב בישראל דיוויד פרידמן. במשא מרגש, גולל פרידמן את היכרותו עם חב"ד ואת הצורך הפנימי שלו ללכת בכל פעם מחדש לציונו הקדוש של הרבי.

פרידמן חשף איך לפני כל צומת בחייו האישיים ובקריירה הציבורית שלו, הוא נוסע לציון הקדוש ומעתיר בתפילה ורואה את הברכה הגדולה בעמליו. הוא קרא לכלל הציבור לנהוג כמותו ולהתפלל בציון.

לאורכו של האירוע הוקרנו קטעי וידאו מיוחדים על שלוחים שפועלים במסירות נפש במדינות שונות.

רגע ייחודי במעמד, היה כשהוקראו בזה אחר זה המדינות בהם פועלים שלוחי חב"ד. בכל פעם נעמדה קבוצת שלוחים אחרת. בארץ הקודש פועלת קבוצת השלוחים הגדולה ביותר עם קרוב לאלף שלוחים, המאוגדים תחת המטרייה של צעירי אגודת חב"ד.

המעמד האדיר נחתם בריקוד הסוחף שהרים את האולם על הרגליים. אלפי השלוחים ותומכיהם רקדו במשך דקות ארוכות ובכל נחתם לו כינוס השלוחים העולמי של חב"ד תש"פ.

שליח חב"ד דיוויד פרידמן כינוס השלוחים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד