י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
לקראת מכה נוספת לגוש הימין?

לא למדו לקח > נפתלי בנט מצהיר: "נרוץ עצמאית בבחירות הבאות"

לא ברור מניין שואב נפתלי בנט את התעוזה לעשות זאת שוב, לאחר שגרם לכך שלא קמה ממשלת ימין כבר בבחירות הראשונות לכנסת ה-21, אך אלו הם דבריו הערב בצורה ברורה ונחרצת: "אני כבר עדכנתי את ראש הממשלה, הוא מודע, אנחנו רצים כמפלגה ונהיה פתוחים לחיבורים"

לא למדו לקח > נפתלי בנט מצהיר: "נרוץ עצמאית בבחירות הבאות"
נפתלי בנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

"הימין החדש תרוץ עצמאית בבחירות הבאות", כך הבהיר הערב יו"ר המפלגה נפתלי בנט בכנס פעילים שהתקיים הערב, והוסיף כי הם "פתוחים לחיבורים".

בהשתתפות מאות פעילים מרחבי הארץ התקיים הערב (שני) כנס ראשי המטות והאזורים של מפלגת 'הימין החדש', בו השתתפו גם ראשי המפלגה, שר הביטחון נפתלי בנט, ח"כ איילת שקד וח"כ מתן כהנא.

במפגש דנו המשתתפים בכיוונים שונים להמשך דרכה של התנועה, וכן החלו לגבש דרכי פעולה לתרחיש בו הכנסת תפזר את עצמה ויתקיימו בחירות נוספות.

בין החלטות שהתקבלו בכנס, כי במידה ויתקיימו בחירות נוספות - מפלגת 'הימין החדש' תרוץ באופן עצמאי.

השר בנט אמר באירוע כי "אם מנהיגי המפלגות השונות לא יתעשתו על עצמם, אנחנו עוד 15 יום עלולים למצוא את עצמנו במערכת בחירות שלישית תוך שנה. ואם אנחנו נקלעים למערכת בחירות בניגוד לרצוננו - מפלגת 'הימין החדש' תתמודד כמפלגה עצמאית לכנסת".

לדבריו, "אני כבר עדכנתי את ראש הממשלה, הוא מודע, אנחנו רצים כמפלגה ונהיה פתוחים לחיבורים. נעשה מה שנכון למדינת ישראל. 'הימין החדש' חוזרת למרכז המפה בגדול".

הצהרתו של בנט, היא מכה קשה לבנימין נתניהו, שכן צמד הפוליטיקאים נפתלי בנט ואיילת שקד אשמים במידה רבה בקיומן של הבחירות האחרונות, לאחר שיצאו להרפתקה מסוכנת כשרצו עצמאית בבחירות לכנסת ה-21 ולא נכנסו בפער של כ-1000 קולות. אם וכאשר השניים היו עוברים, הרי שהיינו כעת בשיאה של ממשלת ימין-חרדים מתפקדת.

ההערכה בקרב הפרשנים הפוליטיים היא שנפתלי בנט בעצם מנצל את המומנטום ומאותת לנתניהו שכדאי לו לשריין אותו ואולי גם את איילת שקד בליכוד כי אחרת השניים ירוצו שוב ואולי ימיטו שוב נזק לגשו הימין. 

נפתלי בנט מפלגת הימין החדש איילת שקד בחירות 2020

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד