ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
בתגובה לסערת הסייעת

איש העסקים הסיר את תמונת נתניהו בלשכתו. צפו

בדרך משעשעת בחר איש העסקים האוהד את נתניהו, להסיר את תמונתם המשותפת התולה במשרדו בארה"ב והחליפה באחת גדולה ומרשימה בהרבה, זאת בעקבות סערה שחוללה סייעת בגן ילדים בישראל • צפו

איש העסקים הסיר את תמונת נתניהו בלשכתו. צפו
בנימין נתניהו צילום: יוסי זליגר, פלאש 90

לאחר הסערה שעוררה הסייעת אסנת חגי שהעלתה לרשת תיעוד וידאו בו היא נראית מסירה את תמונתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ואומרת כי הוא לא יכול לשמש דוגמה טובה לילדים, איש עסקים מארה"ב תומך נלהב בנתניהו, החליט להגיב לה בסרטון מקורי וקצת משעשע. 

כזכור, אתמול פורסם תיעוד ברשת בו נראית סייעת בגן ילדים, שמורידה את תמונתו של נתניהו התלויה על קיר בגן בו היא עובדת ואומרת כי הוא אינו יכול לשמש "דוגמה טובה לילדים, עד שרה"מ לא ינקה את החשדות נגדו התמונה תרד מהקיר".

הסייעת אסנת חגי אומרת בסרטון לראש הממשלה בנימין נתניהו: "בתור אשת חינוך, אדם שמואשם בשוחד מרמה והפרת אמונים לא יכול לשמש דוגמה טובה לילדים. אצלי בגן התמונה שלך לא יכולה להיות על הקיר. לך לבית משפט. תנקה את עצמך. אם אתה זכאי, ברוך שובך. עד אז, התמונה הזאת יורדת מהקיר שלנו".

לאחר הסערה שעוררה, היא התפטרה עוד לפני שהיה זמן למישהו במשרד החינוך לקרוא לה לבירור, למרות ששר החינוך הרב רפי פרץ גינה את המעשה והבהיר כי יזמן אותה לבירור אך היא הקדימה רפואה למכה.

היום פרסם איש העסקים ג'ו זבולוני האוהד מס' 1 של נתניהו בארה"ב, תיעוד שבו הוא נראה נכנס למשרדו בארה"ב ואומר כי הוא החליט להוריד את התמונה המשותפת שלו עם נתניהו מהקיר במשרדו, אך במקומה הוא תולה אחת אחרת, הרבה יותר גדולה ומרשימה.

ג'ו זבולוני בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד