ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
על רקע הקרבות בליכוד

נתניהו סופג מכה; סער מוביל על פני עמיתיו

עדיין לא ברור האם יתקיימו פריימריז בליכוד, מתי ובאיזו מתכונת, אולם בינתיים חברת סקרים בדקה, מה תהא התוצאה באם סער יתמודד מול נתניהו | ומה תהא התוצאה בקרב הירושה אחרי עזיבתו של נתניהו את החיים הפוליטיים | התוצאה: גדעון סער הוא היורש המוביל בפער ניכר 

נתניהו סופג מכה; סער מוביל על פני עמיתיו
גדעון סער צילום: יוסי זליגר, פלאש 90

על רקע הקרבות בסיעת 'הליכוד' שהגיעו הבוקר (שלישי) לשיא, עדיין לא ברור סופית האם יתקיימו פריימריז לראשות המפלגה ואם כן מתי הם יתקיימו ומי יתמודד בהם. אלם סקר שערך מכון 'דיירקט פולס', מעלה נתונים מעניינים לגבי הקרב הצפוי.

על פי הסקר שנערך אתמול (שני) בקרב מתפקדי 'הליכוד', עולה כי באם יתקיים בקרוב קרב דו ראשי בין ראש הממשלה ויו"ר 'הליכוד' הנוכחי בנימין נתניהו לחבר הכנסת גדעון סער, נתניהו יוביל בפער מצומצם של 53% על פני סער, שיזכה לתוצאה מפתיעה במיוחד של 40.1%, השאר אמרו כי לא יצביעו לאף אחד מהם, או טרם גיבשו את דעתם.

במקרה שבנימין נתניהו יחליט לפרוש מהנהגת 'הליכוד', הקרב על הירושה יתרחש בין נסיכי 'הליכוד' כיום. על פי הסקר, גם אז גדעון סער יוביל על שאר עמיתיו לתנועה, כאשר הוא זוכה לתמיכה של 39.4%, אחריו מי שמסומן כיורש עיקרי ח"כ ניר ברקת עם 23.6%, אחריהם הרחק - שר החוץ ישראל כץ שזוכה ל-6.2%. יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין הנחשב לאהוד ביותר בתנועה זוכה רק ל-4.4%.

אחריהם, השר גלעד ארדן עם 3.8%, השרה מירי רגב עם 2.3%, השר צחי הנגבי עם 1.2% ויש מתמודד נוסף אולי שגריר ישראל באו"ם דני דנון, שעדיין לא הודיע האם הוא חוזר לארץ והאם בכוונתו להתמודד על ההנהגה - שנמצא בתחתית הרשימה עם שיעור תמיכה של 0.6 אחוז בלבד. יצוין כי דנון התמודד בשנת 2014 מול נתניהו וכה ב-15% מקולות המתפקדים, כאשר נתניהו ניצח עם 85 אחוזים ומאז בעצם לא התקיימו פריימריז על ראשות התנועה.

הסקר שנערך כאמור על ידי חברת הסקרים 'דיירקט פולס', פורסם אתמול בתוכנית 'לפני החדשות' בהגשת אודי סגל ב'ערוץ 13'.

סקר בחירות תנועת הליכוד בנימין נתניהו גדעון סער ניר ברקת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד