י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
מונע מרד נוסף

נתניהו נועד עם אדלשטיין: "להימנע מפיצולים"

ראש הממשלה נתניהו נועד הבוקר עם יו"ר הכנסת חבר הכנסת יולי אדלשטיין במטרה לשמר על יציבות הליכוד בראשות נתניהו. בסיום הפגישה הוציאו השניים הודעה משותפת ותקפו את סער

נתניהו נועד עם אדלשטיין: "להימנע מפיצולים"
יונתן זינדל, פלאש 90

במטרה למנוע מורדים נוספים שיתמודדו מולו ולאחר שחבר הכנסת גדעון סער החריף את הטון כלפיו עם הקריאה כי על ראש הממשלה להתפטר - נתניהו נועד היום (שלישי) עם יושב ראש הכנסת יולי אדלשטיין ששמו עלה כמועד אפשרי שיתמודד מולו והשניים שיגרו הודעה משתפת נגד גדעון סער.

בהודעה המשותפת ששיגרו השניים בסיום המפגש הם אמרו: "אנחנו קוראים לאחדות בליכוד. יש צורך להוריד את הלהבות, להימנע מפיצולים ומריבות פנימיות ולהתייצב מאוחדים אל מול האתגרים העומדים בפני התנועה והמדינה".

מוקדם יותר היום יצא השר ישראל כץ במתקפה נגד חבר הכנסת סער כשכתב לפעילי המפלגה בהודעה ששיגר בקבוצות הליכוד: "השתלחויותיו האישיות של ח"כ גדעון סער בראש הממשלה בנימין נתניהו, בתקופת מבחן אישית ופוליטית רגישה זו, תוך קריאה להתפטרותו, היא בעיני חציית קו אדום של חברות ושותפות פוליטית, ונראות כניסיון להכשיר את הקרקע לפילוג הליכוד".

"יש להבדיל בין הזכות להתמודד (שלא חייבים לממשה), במידה ויכפו עלינו בחירות חדשות" כותב כץ, "לבין הניסיון להדיח ראש ממשלה, באמצעות הקדמת הפריימריז, או ניסיון לאסוף חתימות של חברי כנסת מהליכוד, כדי להקים ממשלה בראשות גנץ, בשותפות עם מרץ - כפי שעושים חלק מתומכיו של סער". כץ הבהיר, כי "כפי שהודעתי, אני תומך בבנימין נתניהו במידה ויכפו עלינו בחירות נוספות, ואפעל בכל דרך, כדי למנוע את הדחתו".

הליכוד פרימריז גדעון סער יולי אדלשטין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד