י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
נערכים לבחירות

הליכוד: להקדים הבחירות ולבטל יום השבתון

אחרי שברור כי הבחירות הקרובות בפתח, חבר הכנסת מיקי זוהר הגיש הצעה להקדים את יום הבחירות וכן לבטל את יום החופשה ולחסוך סכום עתק למשק הישראלי • "טרם הוכח כי שבתון ביום זה מעלה את שיעור ההצבעה"

הליכוד: להקדים הבחירות ולבטל יום השבתון
מיקי זוהר עם נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בעקבות הפלונטר הפוליטי שמסתמן כנטול הכרעה - בסיעת הליכוד פועלים להקדים את הבחירות ולבטל את יום החופשה כדי למנוע פגיעה במשק.

חבר הכנסת מיקי זוהר הגיש היום שתי הצעות חוק בעניין הבחירות שנראות כבר כעובדה מוגמרת, הראשונה היא הצעת החוק המבקשת להקדים את הבחירות במקום 90 יום ל 45 יום בלבד.

בדברי ההסבר כותב חבר הכנסת זוהר, כי "המצב אליו נקלעה מדינת ישראל, כאשר במשך קרוב לשנה לא הוקמה ממשלה גורם לקיפאון בתחומים רבים במשק הישראלי והתמשכות המצב עלולה לגרום לנזק כבד עוד יותר".

הצעת חוק נוספת שהוגשה על ידי סיעת הלכוד בשם מיקי זוהר, היא לבטל את יום השבתון מה שעלול להשפיע על תוצאות הבחירות שכן הציבור עלול להישאר בעבודה או בבית ולא לצאת לקלפיות.

חבר הכנסת זוהר מסביר, כי "עלותו של יום שבתון במשק הישראלי היא כחמישה מיליארד שקלים, מוצע בזאת לבטל את יום השבתון ביום הבחירות על מנת לחסוך למשלם המיסים עלות זו".

לדברי זוהר "בנסיבות שנוצרו, כאשר מתקיימות מערכות בחירות יותר מפעמיים בשנה, יום השבתון בבחירות אינו הכרחי ומטיל עומס כלכלי על מעסיקים שלמעשה מממנים שבתון זה", חבר הכנסת מציין כי יום השבתון בבחירות אינו נהוג בעולם "וטרם הוכח כי שבתון ביום זה מעלה את שיעור ההצבעה".

מיקי זוהר הליכוד יום הבחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד