י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
דרמה במונסי

מי ניסה לרצוח את מגיד השיעור הנערץ? צפו

אחרי התקרית בה נדקר האברך החסידי מרדכי שולזינגר בעיר מונסי, דיווח בעיר על מעצרים בקרב הקהילה החרדית. ה-FBI סירב להתייחס לפרטי הפעולה, ואין אישור רשמי באיזה הקשר החיפושים התבצעו

מי ניסה לרצוח את מגיד השיעור הנערץ? צפו
זירת האירוע צילום: באדיבות המצלם

הרשתות החברתיות בקהילה החרדית במונסי נמצאות תחת קלחת שמועות, לאחר דיווחים שגורמי אכיפת החוק ביצעו מעצרים בקרב תושביה החרדים במונסי ביום שלישי בבוקר.

על פי הדיווח באתר Yeshiva world news, השמועות על מעצרים לא מבוססות, אך כן הייתה פעולה משותפת בין מספר גורמי אכיפת החוק לרבות ה- FBI ומשטרת ראמפו.

בתמונות של רשויות החוק שמסתובבות ברשתות החברתיות במונסי, נראים סוכני ה- FBI בלפחות שני מוקדים שונים. ה- FBI סירב להתייחס לפרטי הפעולה, ואין אישור רשמי באיזה הקשר החיפושים התבצעו.

אך הדבר לא מפתיע. מאחר ולפני ששה ימים, נדקר מרדכי שולזינגר בן 29, אברך חסידי - מגיד שיעור. מרדכי נדקר לפנות בוקר בדרכו לתפילת שחרית על ידי שני אלמונים שכמעט רצחו אותו, אך הוא ניצל בנס.

המשטרה הודיעה ביום ראשון האחרון שהאירוע לא נחקר כ"פשע שנאה". ומאז החלו שמועות שונות להסתובב בין התושבים. האירוע עדיין נחקר, ומעורבים בו סוכנים וחוקרים רבים. אנחת הרווחה היא שנסיון הרצח היה טעות בזיהוי. אך גורמי אכיפת החוק לא מוסרים שום מידע.

מונסי ניסיון רצח אף.בי.אי חוקרי FBI

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד