י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"דרש במיוחד מזומן"

הלם: חרדי שדד בנקים תוך איום בפצצות ונעצר

לא ייאמן: בשעה האחרונה מתפרסם בכלי התקשורת בארה"ב כי חרדי בן 29 נעצר על ידי ה-FBI לאחר שזוהה במצלמות אבטחה שקשרו אותו לביצוע כמה אירועי שוד בנקים בניו ג'רזי 

הלם: חרדי שדד בנקים תוך איום בפצצות ונעצר
יוסף זיגלר, שודד חרדי מניו ג'רזי צילום: Bergen County Prosecutor

ה-FBI עצר היום (שלישי) גבר חרדי בן 29 בספרינג וואלי - ניו ג'רזי, ששדד סניפי בנקים בפומונה - ניו ג'רזי ובמקומות אחרים בטענה, תוך שהוא מאיים כי הוא מחזיק בפצצה, כך דיווח באתר Daily Voice.

החשוד הינו יוסף זיגלר, הוא נלקח למעצר באיירמונט על ידי צוות מיוחד, של שוטרים וסוכנים ממספר יחידות.

הוא נעצר לאחר שתמונתו פורסמה על ידי המשטרה, לאחר ששדד מספר בנקים. פרס של עשרת אלפים דולר הובטח למסייע למציאתו. זיגלר הואשם בשוד של 32,000 דולר, מתוך סניף בנק בחודש אפריל האחרון, לאחר שטען בפני הפקידים כי הוא נושא עמו פצצה בתוך מה שנראה כמו תיק בו משתמשים משלוחנים של פיצה.

זיגלר כשליח פיצה. צילום: Bergen County Prosecutor

"הוא הורה לעובדים במקום להיכנס לאזור הכספת, והורה לאחד מהם לשים כסף בתיק", כך על פי ה-FBI. לאחר מכן הוא ברח ברכב שעל פי עדי ראיה, היה טנדר לבן.

עוד דווח, כי ארבעה חודשים קודם לכן, הוא נכנס לסניף בנק במרכז קניות בפומונה, שם טען כי יש לו חומרי נפץ בתיבה אותה החזיק בידו. ה-FBI מסר, כי הוא "דרש במיוחד מזומן מהפקידים בחלק האחורי של הבנק, ואז יצא דרך היציאה האחורית עם כמות גדולה של כסף". זיגלר חבש קסדה עם כובע בייסבול מתחת, סווטשירט אפור, כפפות שחורות ומשקפיים.

באותו שוד, זיגלר תושב ברוקלין לשעבר, החזיק שקית כחולה, וטען כי בתוכה נמצאת פצצה. כאמור הוא נלקח למעצר והוא צפוי למשפט בחודשים הקרובים.

שוד בנק חוקרי FBI חרדי נעצר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד