י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"אלפי ילדים הולכים לישון בפחד"

ראש עיריית שדרות במכתב חריג: "ביבי, גנץ, ליברמן, בנט - תתביישו לכם!"

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, במונולוג חריף ויוצא דופן: "ביבי, גנץ, ליברמן, בנט - תתביישו לכם!; אלפי ילדים הולכים לישון בפחד, מה אתם עושים בשבילם?"

ראש עיריית שדרות במכתב חריג: "ביבי, גנץ, ליברמן, בנט - תתביישו לכם!"
שיגור רקטות מרצועת עזה צילום: Hassan Jedi/Flash90

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, תקף בחריפות את מנהיגי המדינה במונולוג חריג במהלך תכנית "הבוקר" ברדיו 101.5FM בהגשת אמנון סופר. את הדברים אמר דוידי על רקע הירי לעבר שדרות אמש, ולאחר תגובה רכה, לטענתו, של צה"ל.

דוידי אמר: "מי שצריך להתבייש בבוקר הזה הם ראש הממשלה, בני גנץ, ליברמן, בנט. כל המנהיגים האלו. במשך שנים אנחנו שומעים שרק הם יודעים את הפיתרון, רק אם ניתן להם הם ימצאו את הפיתרון. אז תתביישו לכם. מתעסקים כל הזמן בשנה רוטציה, שנתיים רוטציה, ומי יקבל את התפקיד הזה, ואיזו ממשלה תהיה, עם חרדים או בלי. מה זה השטויות האלה?"

עוד הוסיף: "לא היו נפגעים? יש נפגעים בנפש! למה מישהו יבוא ויתן דין? בני גנץ אמר לנתניהו לרדת לטפל בזה. לך, גנץ, הייתה הזדמנות לטפל! יש לך הזדמנות היום להקים ממשלה שגם תהיה בה ראש הממשלה, תקבל בה את הכבוד לך[..]יש 50 אלף תושבים, ביניהם אלפי ילדים, שהולכים לישון בפחד. מה אתם עושים בשבילם חוץ מלהעלות בטוויטר סיסמאות ולעקוץ אחד את השני?"

אלון דוידי שדרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד