י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
פגישה עוד הערב > צפו

יו"ר הכנסת: מתחדש המו"מ לממשלת אחדות

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין כינס מסיבת עיתונאים מיוחדת בה הודיע כי הוא מחדש את המו"מ להקמת ממשלה. לדבריו, כבר הערב ייפגשו צוותי המו"מ של הליכוד וכחול לבן יחד איתו • כחול לבן: "אנו מברכים על יוזמתו של יו"ר הכנסת" • צפו

יו"ר הכנסת: מתחדש המו"מ לממשלת אחדות
יולי אדלשטיין צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין הודיע הערב (רביעי) כי הוא מתניע מחדש את המשא ומתן להקמת ממשלת אחדות ועוד הערב ייפגש בנפרד עם צוותי המשא ומתן של הליכוד ושל כחול לבן.

"אזרחי ישראל" פתח אדלשטיין, "לפני כשבוע המנדט להרכבת הממשלה עבר לכנסת. עבר, כשהוא שחוק, חבוט ומלווה בתחושות כעס ותסכול ציבורי עצום".

"הזמן עובר ונדמה שכולם כבר ויתרו, וחזרנו - מהר מדי לסיסמאות וחישובי בחירות" אמר יו"ר הכנסת.

"כולם מבינים: ישראל מצויה בעיצומו של מצב חירום שלטוני שעלול להביא לקריסה כלכלית וחברתית. זו אכן אזעקת אמת".

"זהו רגע האמת של הפוליטיקה הישראלית. לא יהיה עוד רגע אחר. זהו הרגע לבחור בין מנהיגות לפחדנות. בין התחברות לכמיהת הציבור – כל הציבור – לבין משבר אמון קולוסאלי".

"לכן" הודיע אדלשטיין, "פניתי היום לשני ראשי המפלגות הגדולות ובקשתי מהם להורות לצוותי המו"מ להיפגש איתי, כאן, עוד הערב, בלשכתי. להתכנס לניסיון אחרון להקים ממשלה ולמנוע בחירות נוספות".

"אני שמח להודיע לכם כי פנייתי נענתה בחיוב מצד שני המנהיגים" הכריז אדלשטיין "עוד הערב יחל הניסיון להחזיר את השפיות לישראל".

מכחול לבן נמסר: אנו מברכים על יוזמתו של יו"ר הכנסת כמו גם על כל דיאלוג שיוכל לקדם ממשלת אחדות רחבה בהובלת כחול לבן ביחד עם הליכוד, אשר תתבסס על קווי יסוד משותפים. יו"ר כחול לבן, רא"ל (מיל') בני גנץ, הנחה את צוות המשא ומתן, בראשות ד"ר יורם טורבוביץ ומר שלום שלמה לעשות כל מאמץ כדי למנוע בחירות שלישיות מיותרות ויקרות ולהיוועד עם יו"ר הכנסת עוד היום במטרה לדון בכך.

יולי אדלשטיין ממשלת אחדות הליכוד מפלגת כחול לבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד