י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
אחרי הצהרת אדלשטיין

מחלוקת בצמרת: המפלגה מברכת; מקורבו של לפיד: "ספינים"

לאחר הצהרתו של יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין על חידוש המשא ומתן להקמת ממשלת אחדות בין שתי המפלגות הגדולות, נחשפים חילוקי הדעות בצמרת כחול לבן. בעוד המפלגה הרשמית מברכת, מקורבו של לפיד תוקף, "יו"ר הכנסת כרגיל משמש כבובה על חוט של ביבי"

מחלוקת בצמרת: המפלגה מברכת; מקורבו של לפיד: "ספינים"
יאיר לפיד ובני גנץ צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אחרי ההצהרה לתקשורת של יושב ראש הכנסת חבר הכנסת יולי אדלשטיין שבה קרא להחזיר את דיוני המו"מ ובעוד צוותי המו"מ נועדים בשעה זו לפגישה בלשכתו של חבר הכנסת אדלשטיין - חילוקי הדעות בצמרת נחשפים.

בהודעה הרשמית ששיגרו במפלגת כחול לבן, הם בירכו על יוזמתו של אדלשטיין ומסרו: "אנו מברכים על יוזמתו של יו"ר הכנסת כמו גם על כל דיאלוג שיוכל לקדם ממשלת אחדות רחבה בהובלת כחול לבן ביחד עם הליכוד, אשר תתבסס על קווי יסוד משותפים".

יו"ר המפלגה ח"כ בני גנץ הנחה את צוות המשא ומתן "לעשות כל מאמץ כדי למנוע בחירות שלישיות מיותרות ויקרות ולהיוועד עם יו"ר הכנסת עוד היום במטרה לדון בכך".

מנגד, דוברו האישי של חבר הכנסת יאיר לפיד - רועי קונקול  צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "בשביל מה הוא צריך עוד זמן קצר? יש איזה רפורמה לאומית שהוא חייב להשלים? חותם עוד חודשיים על הסכם שלום? מכריע את הטרור? מה הוא יעשה בכמה חודשים שהוא לא עשה 13 שנים? אה כן ויש את העניין הקטן עם כתב אישום".

הדובר סיכם וכתב: "יו"ר הכנסת כרגיל משמש כבובה על חוט של ביבי. ספינים של ילדים בכיתה ב".

מפלגת כחול לבן יולי אדלשטיין הליכוד יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד