י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מסתייג מההתלהמות והאלימות

ראש הממשלה במסר לתומכיו: "בטוח שהצדק יצא לאור" • צפו

יממה לאחר מפגן התמיכה בו במוזיאון תל אביב, ראש הממשלה מודה בסרטון מיוחד לאלפים שהגיעו באוטובוסים מכל רחבי הארץ ומבהיר, "הלכידות שאתם מפגינים בעניין זה ובעניינים אחרים חשובה למדינת ישראל ולי", כן קרא לנהוג באחריות " ללא התלהמות וללא אלימות" • צפו

ראש הממשלה במסר לתומכיו: "בטוח שהצדק יצא לאור" • צפו
בנימין נתניהו במסר ממעונו צילום: באדיבות המצלם

אחרי שאלפים מכל רחבי הארץ, הגיעו לרחבת מוזיאון תל אביב והפגינו תמיכה בו, ראש הממשלה בנימין נתניהו מודה להם בסרטון וידאו מיוחד.

"תודה רבה לכם המוני אזרחי ישראל. תודה לכם על התמיכה האדירה. ריגשתם אותי", אומר נתניהו בסרטון, "בייחוד אני מבקש להודות להמונים שהגיעו לתל אביב מכל חלקי הארץ להפגנה בעד הצדק, האמת והדמוקרטיה".

לדבריו, "גורמים בתקשורת תמיד יקחו מקרים בודדים מתוך האלפים שהיו שם כדי לעשות לכם דה-לגטימציה, בניגוד להתעלמות שלהם ממקרים חמורים בהרבה בהפגנות השמאל".

ראש הממשלה מתייחס ככל הנראה למקרה תקיפתו של ראש הדסק הפוליטי ב'כאן' העיתונאי יואב קרקובסקי, על ידי קומץ מפגינים, שדחפו אותו, קיללו וירקו עליו, "יש לי בקשה אחת: חשוב לנהוג באחריות, במסגרת החוק, ללא התלהמות וללא אלימות", מבהיר נתניהו ומוסיף, "אנחנו מכבדים את החוק ואנחנו מכבדים את בתי המשפט - אני בטוח שהצדק יצא לאור".

"ועם זאת, שאלות קשות מאוד התעוררו בניהול החקירות שלי ושל אחרים, שאלות שמעלות חשד לפלילים על פעולות שאין להם מקום בשום מדינה דמוקרטית. שאלות אלה יש לברר עד תום, ולתקן את מה שחייבים לתקן. זוהי תמצית הדמוקרטיה. כי בדמוקרטיה אף אחד אינו מעל החוק. אף אחד אינו חסין מפני ביקורת, בדיקה וחקירה".

"הלכידות שאתם מפגינים בעניין זה ובעניינים אחרים חשובה למדינת ישראל ולי. היא נותנת לי את הכוח להמשיך להנהיג כדי לשמור על ארץ ישראל, על בטחונם של כל אזרחי ישראל וכדי לממש הזדמנויות היסטוריות שלא חלמנו עליהם, ובראשן החלת הריבונות על בקעת הירדן".

"אני מאוד מעריך את תמיכתכם. אני אוהב אתכם!", מסיים נתניהו את המסר.

בנימין נתניהו כתב אישום נגד נתניהו הפגנת מחאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד