י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
מסוק באוויר ועשרות שוטרים

צפו בדרמה: מצוד אחר 'המבוקש' בשכונה החרדית

עשרות שוטרים ממשטרת ניו יורק, כולל מסוק באוויר ומתנדבי ארגון 'שמירה' התרוצצו בצהריי היום, סביב אחד הבלוקים בבורו פארק, לאחר דיווח שהתקבל על 'מבוקש' שנצפה בשכונה כשהוא נושא נשק, כתב 'בחדרי' אלי שלזינגר, השוהה בניו יורק תיעד את רגעי הדרמה • צפו

צפו בדרמה: מצוד אחר 'המבוקש' בשכונה החרדית
מצוד אחר מבוקש בבורו פארק צילום: אלי שלזינגר, ניו יורק

חיפושים קדחתניים התקיימו בשעה האחרונה (רביעי) אחר מבוקש גוי בשכונת בורו פארק. מדובר באדם המבוקש במשטרה מזה תקופה, על עבירות של פריצה וגניבה בבנקים ובחנויות.

מהפרטים שנמסרו ל'בחדרי חרדים' עולה כי ראש ארגון 'שמירה' ר' לוי לייפער שחלף ברחוב הבחין במבוקש, דיווח לחבריו המתנדבים בארגון כי זיהה את החשוד ובעקבות כך הוקפצו עשרות מתנדבים למקום וכן כוחות משטרה ומסוק.

צפו בתיעוד מהדרמה:

לאחר שפרשו את הכוחות באיזור, מספר מתנדבים ובהם ראש 'השמירה' לוי לייפער, תפסו את החשוד בכניסה לחנות. אולם מאחר ואמר להם שהוא חמוש בנשק, התרחקו ממנו מעט בשל הסכנה - והוא ניצל את הזמן הזה ורץ לתוך בלוק בניינים - ונעלם.

המתנדבים רדפו אחר החשוד, אך הוא נעלם מעיניהם תוך זמן קצר. שוטרים ובלשים, עשרות מתנדבי השמירה, חיפשו במשך שעה ארוכה אחר החשוד, תוך שהם מטפסים על הגגות, נכנסים לתוך דירות וסורקים את הבלוק כולו. זמן קצר לאחר תחילת החיפושים הצטרף מסוק משטרתי מהאוויר, כעבור שעה של התרוצצויות וטיפוסים על גגות, אותר החשוד כשהוא מסתתר על גג אחד הבניינים.

צפו בתיעוד ממעצרו:

הועדת המשטרה על המבוקש:

 

משטרת ניו יורק חיפושים אחר מבוקש ארגון שמירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד