י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"קרנפים עלובים"

זהבה גלאון מסבירה: למה חשוב לתמוך בנתניהו

זהבה גלאון מסבירה למה למרות כל ההסתייגויות נכון לתמוך במאבק הרדיפה שמנהל נתניהו • טור דעה מאת יוסי אסולין

זהבה גלאון מסבירה: למה חשוב לתמוך בנתניהו
בנימין נתניהו צילום: תומר נויברג, פלאש 90

עצרת התמיכה בראש הממשלה נתניהו שהתקיימה בשלישי האחרון זכתה, כצפוי, לאלפי תגובות - חלקן נלהבות, חלקן צוננות וחלקן לועגות. על דבר אחד אין חולק: התגובה של אדמו"רית השמאל זהבה גלאון, עלתה על כולנה - בהתנשאותה, בהשתלחותה ובניתוק שלה מהמציאות.

"עכשיו עיתונאי החצר מנסים לייפות את מה שהלך בעצרת", אמרה גלאון. "אבל", היא הוסיפה, "מי באמת הגיע? דלוקי תיאורית הקונספירציה, זמר עבר וכהניסט בהווה, עיתונאי מחמד, אינטלקטואל להשכיר, מיקי זוהר ומירי רגב. וכמובן, כתמיד, נציגיה הנאמנים של תנועת ההתנחלויות, הקרנפים העלובים שתמיד נכונו להירתם לפני כרכרת המלך".

שימו לב כמה ציבורים ואנשים מסוגלת הגברת גלאון לשנוא בכל כך מעט מילים: עיתונאי הימין, הציבור המזרחי המיוצג ע"י זוהר ורגב, המתנחלים, דוברי העצרת ואפילו הזמר שהופיע בעצרת.

"ראש ממשלה פושע". שלט שהונף בהפגנת השמאל נגד נתניהו בתחילת השבוע. צילום: תומר נויברג, פלאש 90

עכשיו, בואו נשים בצד לרגע את עיתונאי המחמד של שי ניצן ושות', את האלימות בהפגנות של השמאל ליד ביתו של היועמ"ש, את הקונספירציות בשמאל על כך שנתניהו אחראי לרצח רבין, את ההסתה המבחילה כנגד נתניהו - הדברים הללו של גלאון הם תמצית קו החשיבה של לא מעטים במחנה השמאל. כך הם תופסים את הימין בישראל, על שלל מרכיביו.

האמת, חוסר הזהירות של גלאון שהביא אותה לכתוב את אשר על לבה - ואולי דווקא משום היותה ח"כית לשעבר - מבלי לשים לב שהיא מסגירה מחנה שלם, הוא הקמפיין הכי טוב בשביל נתניהו. במילותיה, גלאון מסבירה למה, למרות כל ההסתייגויות, נכון לתמוך במאבק הרדיפה שמנהל נתניהו, ושבאמת מדובר פה במלחמת תרבויות.

זהבה גלאון בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד