י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"ביטויים אספסופיים שכמותם לא נשמעו"

פרקליט המדינה לשעבר קורא לנתניהו להתפטר: "מבצע הפיכה"

פרקליט המדינה לשעבר משה לדור קורא לנתניהו להתפטר: "אין אדם בשר ודם, שבסיטואציה כזאת יכול לנהל את מדינת ישראל ובמקביל את הפרשה" • מותח ביקורת חריפה: "ההפיכה השלטונית היחידה – היא ההפיכה שראש הממשלה מבצע נגד מערכת אכיפת החוק" • כל הפרטים

פרקליט המדינה לשעבר קורא לנתניהו להתפטר: "מבצע הפיכה"
משה לדור/בנימין נתניהו צילום: מרים אלסטר/יונתן זינדל, פלאש 90

פרקליט המדינה לשעבר משה לדור, התראיין הבוקר (חמישי) למרדכי גילת ותמר אלמוג ב-כאן רשת ב', וקרא לנתניהו להתפטר לאור מצבו המשפטי, "אסור שימשיך בתפקידו. זאת חובתה של המערכת הציבורית והפוליטית להפסיק אותה. אבל הם לא עושים את זה כי הם מפחדים".

הוא הוסיף כי "אין אדם בשר ודם, שבסיטואציה כזאת יכול לנהל את מדינת ישראל ובמקביל את הפרשה. ראש הממשלה פועל נגד המערכת שהוא מופקד עליה. הוא מפר את חובותיו".

בהתייחסו להפגנה שנערכה שלשום אמר לדור כי, "הביטויים שנשמעו הם ביטויים אספסופיים שכמותם לא נשמעו. האנשים שהגיעו לשם לא באו על דעת עצמם. יש מי שדואג לכוון אותם ולקרוא להם לדגל, והדגל איננו דגלה של מדינת ישראל".

על הטענות כי מערכת החוק מבצעת "הפיכה שלטונית" אמר לדור כי "ההפיכה השלטונית היחידה, שכל אדם הגון מבחין בה – היא ההפיכה שראש הממשלה מבצע נגד מערכת אכיפת החוק".

לדברי לדור, בפרשות בהן הוא מואשם, נתניהו לא חשב על המדינה אלא על טובתו האישית. "לנגד עינינו יום יום ישנו ראש ממשלה מכהן, שלצד מה שאמור לדאוג לתקינות המדינה, כולל משרד המשפטים והמשטרה – הוא יוצא נגדם. לא כי יש לו ביקורת אמיתית. הוא אמור להיות מופקד על תקינות המערכות, והוא מנצל את המצב כדי לרסק אותן".

משה לדור בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד