י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

'בלאק פריידיי' 2019: כך תמצאו מבצעים על לינה בבתי מלון

אי אפשר לחמוק מהמודעות והפרסומות על בלאק פריידיי בימים האחרונים, אך אחד התחומים הפחות מוכרים של מבצעי המכירות הוא המבצעים על לינה בבתי מלון בישראל ובחו"ל

'בלאק פריידיי' 2019: כך תמצאו מבצעים על לינה בבתי מלון
בלאק פרידיי ברשת צילום: pixsabay

יום שישי הקרוב, א' כסליו, הוא גם המועד הרשמי של מבצעי בלאק פריידיי, שכוללים הנחות על מוצרים רבים באתרי אינטרנט ורשתות שיווק בישראל ובעולם כולו.

אחד מתחומי המבצעים המעניינים והפחות מוכרים של בלאק פריידי הוא ענף המלונאות, שבו ניתן למצוא הנחות של עשרות אחוזים על לינה בבתי מלון ובתי הארחה.

מבצעי בלאק פריידיי באתרי התיירות הגדולים

אתרי התיירות הגדולים – כדוגמת Booking.com, ו-Hotels.com, מציעים בבלאק פריידי 2019 הנחות על לינה בבתי מלון בחו"ל.

ההנחות המוצעות הן על מגוון די גדול של בתי מלון ותאריכים, ויכולות להגיע בחלק מהמקרים ל-50% הנחה ואף יותר.

מבצעי בלאק פריידיי באתרי התיירות בישראל

גם אתרי הנסיעות הגדולים בישראל – איסתא, גוליבר, הדקה ה-90, אשת טורס וטרווליסט, מציעים בבלאק פריידי מבצעים מיוחדים על לינה בבתי מלון, וגם על טיסות.

בין ההנחות מצאנו טיסות מוזלות לקייב, פראג, פריז ולונדון, והנחות יפות על לינה ברוב הערים הגדולות באירופה.

אפשר למצוא ריכוז של מבצעים ועדכונים על אתרים שעורכים מבצעים על לינה בבתי מלון באתרים Blackfriday-best.co.il ו-savey.co.il.

מה חשוב לדעת כשמזמינים בתי מלון בבלאק פריידיי?

  1. לא לחכות לרגע האחרון – מבצעי בלאק פריידיי מתחילים מספר ימים לפני יום שישי עצמו, ואפשר בהחלט למצוא הנחות מצוינות גם במהלך ימים אלה.
  2. דעו מה אתם מחפשים ומהם המחירים הרגילים – היצע המבצעים הגדול בבלאק פריידי עלול לבלבל גם קונים מנוסים, ולכן מומלץ לדעת את יעד הטיסה המועדף עליכם, ואת טווח המחירים הסביר בבתי המלון המתאימים.
  3. הצטרפו לרשימות תפוצה – חברים ברשימות התפוצה של האתרים השונים מקבלים עדכונים מוקדמים על מבצעים והטבות. מומלץ להצטרף לרשימת התפוצה של האתרים הרלוונטיים.
  4. מצאתם מה שחיפשתם? אל תתמהמהו - מיליוני קונים מכל העולם משתתפים במבצעים של בלאק פריידיי, כך שיש סיכוי לא קטן שמלאי המבצעים האטרקטיביים ביותר ייגמר מהר. מצאתם מה שאתם רוצים לקנות במחיר טוב? פשוט קנו אותו.
בלאק פריידי תיירות בתי מלון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד