י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
האשים את ההורים

העיתונאי ינון מגל עורר סערה ומחק את הציוץ

בעקבות תיעוד מזעזע של ילדי העוטף רועדים מאימת הטילים - העיתונאי ינון מגל צייץ שהוריהם אשמים בתיווך המציאות • לאחר גל תגובות זועמות מגל מחק את הציוץ

העיתונאי ינון מגל עורר סערה ומחק את הציוץ
פלאש90

אתמול (רביעי) פורסם תיעוד עצוב וכואב של שני ילדים תושבי אשקלון מפוחדים ורועדים על רקע אזעקות צבע אדום שאופפים את חייהם חדשות לבקרים. 

בעוד שרוב הצופים בתיעוד דיווחו על דמעה שירדה להם בעקבות הצפייה, לעיתונאי ינון מגל המתגורר בתל אביב היה חשוב לומר שמי שאשם במצב אלו דווקא הוריהם ש"תיווכו להם את המציאות".

"מחילה", כתב מגל בציוץ שפרסם הבוקר, "אבל ילדים מתנהגים בדיוק כפי שהמבוגרים מתווכים להם אותה". מגל הוסיף להאשים את ההורים, "האחריות של ההורים היא לדאוג שילדיהם לא יגיעו לרמת חרדות חריגה מאירוע שיש לו פתרון סביר של להגיע למרחב מוגן ולסמוך על מערכת כיפת ברזל".

מגל הוסיף עוד: "ובלי קשר, ילד בפחדים מצפה שירגיעו אותו - לא שיצלמו אותו". הדברים שכתב מגל עוררו גל של עשרות תגובות זועמות. ולבסוף מגל בחר למחוק את הציוץ. ומודה ועוזב ירוחם.

העיתונאי אבישי גרינצייג, כתב: "יודע ומכיר ילדים בנתיבות ושדרות שהחלו לגמגם, להרטיב בלילה, אפילו לצלוע, פיתחו חרדות, מפחדים מהחושך, ללכת לשירותים לבד, ועוד. כל הכבוד לאשה שתיעדה עבור אנשים מחוץ לעוטף איך חיים וגדלים ילדים שם. חשוב פי 15,000 או 7,000 מהשאלה כמה מפגינים היו במוזיאון וכמה % בדיוק מתוכם קיללו".

ינון מגל עוטף עזה כיפת ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד