ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

רגע לפני עליית המחירים מחירי פרייסיל לחותמים עד סוף השנה

עסקת הנדל"ן של השנה • תמיד חלמת על עסקת הנדל"ן שלך, עכשיו זו ההזדמנות שלך! נדל"ן מסחרי בבית שמש  עם תשואה שנתית של כ-10% ב-25% הנחה ממחיר השוק

רגע לפני עליית המחירים מחירי פרייסיל לחותמים עד סוף השנה
מתחם בי בית שמש צילום: צילום מתוך האתר

סוף השנה הגיע גורמים בענף הנדל"ן צופים כי מחירי הנדל"ן יעלו בשנה הקרובה. זו ההזדמנות שלך להשקיע בחודש שנותר בנדל"ן מסחרי בעיר ההווה והעתיד של המגזר החרדי בית שמש. הגידול העצום באוכלוסייה של העיר מגדילה את הצורך בשטחי נדל"ן מסחרי בעיר. רגע לפני שהמחירים יעלו אתה יכול לרכוש שטח מסחרי בעיר עם תשואה שנתית של כ-10%.

נדל"ן בכלל ונדל"ן מסחרי בפרט מחייב שיעורי בית. לפני שנגישים לעסקה כדאי להכיר את השטח את האזור ולהבין את הפוטנציאל של הנכס ואת היכולת להניב ממנו את הרווחים המקסימליים.

כדי להכיר לעומק את הפרויקט המדובר ביותר בבית שמש כיום בתחום הנדל"ן המסחרי 'בי סנטר' נעשה היכרות קצרה למי שלא מכיר את האזור. הפרויקט נמצא למרגלות רמת בית שמש א', שכונה שבה מתגוררת אוכלוסייה ברמה סוציואקונומית גבוהה.

להיכרות עם עסקת הנדל"ן של השנה לחץ כאן>>>

הרגלי הקנייה של האוכלוסייה בשכונה מתאפיינים ברכישות קרוב לבית. המתחם החדש נושק למרכז המסחרי הישן של השכונה. הקרבה למתחם הישן מהווה יתרון שכן היא יוצרת מעין רצועת עסקים שבה הקונים נעים מהאזור הישן אל המתחם החדש.

ויש את המיקום האסטרטגי על כביש ראשי שבו זורמת תנועה גדולה של כלי רכב, מיקום שמעניק בולטות לעסקים שבחרו ויבחרו בעתיד להיות חלק ממרכז העסקים החדש בי סנטר.   

מחירי העסקאות שנעשו במתחם בי סנטר לעומת המתחם הישן, משקפים פער של כ-25% הנחה לעומת המחיר של הנדל"ן במרכז הישן. פערי המחירים נובעים מעובדה אחת, שמרכז בי סנטר מצויים בעיצומה של הבנייה. כל התקדמות של הפרויקט יכולה להביא לעלייה במחיר ולכן כדאי לך למהר.

בחודש הקרוב צפויה להסתיים המכירה המוקדמת של שטחי המסחר במתחם החדש וזו הזדמנות שלא תחזור עבורך להשקיע בנדל"ן מניב או לרכוש חנות משלך לעסק שלך במיקום הטוב ביותר בבית שמש.

רוצה לשמוע עוד? לשבת על כוס קפה? השאר את פרטיך כאן ואנחנו נחזור אליך

רוצים לשמוע יותר פרטים על הפרויקט ? לחצו כאן>>>>

 

בית שמש השקעות נדלן קניון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד