י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בפעוטון החרדי

כתב אישום: השאירה את הפעוט ללא השגחה

כתב אישום הוגש נגד מטפלת בפעוטון חרדי בשכונת רמות בירושלים, על מעשה פזיזות ורשלנות והשארת תינוק בן שנה ללא השגחה • "השכיבה אותו לישון מבלי שמסרה דיווח להוריו ומבלי שהזעיקה או פנתה לגורם רפואי"

כתב אישום: השאירה את הפעוט ללא השגחה
pixabay

לפני כארבעה חודשים, פונה פעוט כבן שנה למיון ילדים בהדסה עין כרם לאחר שנכווה מסנט מוריץ בפניו, בחזה ובבטן - כוויות בדרגה שניה ושלישית.

כפי שדווח אז ב'בחדרי חרדים', המטפלת שבפעוטון, בשנות ה-50 לחייה, נחקרה בחשד שגרמה לחבלה ברשלנות בחסר ישע.

היא לא הכחישה הימצאות חומר הניקוי סנט מוריץ במקום בו הייתה גישה לילדי הפעוטון בשכונת רמות בירושלים. בתום חקירתה שוחררה בתנאים מגבילים ובהם מעצר בית למשך 5 ימים והרחקה.

על פי כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד שרית רייך אבניאל, ביולי 2019 נותר התינוק בן השנה במטבח ללא השגחה ושפך על עצמו חומר לשטיפת רצפות וחומר מסיר שומנים קר שהיה בארון שאינו נעול מתחת לכיור המטבח בפעוטון. כעבור זמן מה הבחינה המטפלת בתינוק כשהוא בוכה ויושב בתוך שלולית של חומר ניקוי.

המטפלת החליפה את בגדיו של התינוק, שטפה את גופו במים, והשכיבה אותו לישון, וזאת מבלי שמסרה בשלב זה דיווח להוריו ומבלי שהזעיקה או פנתה לגורם רפואי.

בשעה 16:15 הגיעה אימו של התינוק לפעוטון, הבחינה בכוויות על גופו, ופינתה אותו לבית החולים. בעקבות מעשיה של המטפלת, נזקק התינוק לטיפול רפואי בבית חולים וטיפול תרופתי, ונגרמו לו כוויות.

כוויות פעוטון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד