י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מציע לתווך בין החרדים ללפיד

ראש הממשלה לשעבר: "אנחנו בדרך לבחירות שלישיות שבהן נתניהו יעלם"

אהוד אולמרט, ראש הממשלה הקודם שהורשע בפלילים ונכלא, אומר הערב על נתניהו כי "אילו היתה לו תבונה וחוש אחריות, הוא היה עוזב אותנו לנפשנו" | על הבחירות הבלתי נמנעות אמר כי "נתניהו יעלם בהן" | כשלדבריו החרדים יכולים לשבת גם לפיד וכי הוא מציע לתווך בין הצדדים

ראש הממשלה לשעבר: "אנחנו בדרך לבחירות שלישיות שבהן נתניהו יעלם"
בנימין נתניהו/אהוד אולמרט צילום: קובי גדעון, פלאש 90

"אנחנו בדרך לבחירות שלישיות, שבהן נתניהו ייעלם", כך קובע בנחרצות ראש הממשלה לשעבר העבריין המורשע אהוד אולמרט.

את הדברים אמר, בראיון לבצלאל קאהן ברדיו 'קול חי', כשלדבריו, "אילו היתה לו תבונה וחוש אחריות, הוא היה מבין שצריך ללכת להתמודד בבית המשפט על חפותו ולעזוב אותנו לנפשנו, אבל הוא עסוק רק בעצמו".

באשר לפלונטר הפוליטי אמר ראה"מ לשעבר, "החרדים אינם חלק מהאובססיה של ההתנחלויות כמו שביבי והמשיחיים שלו חושבים. הם יכולים לחבור לכחול לבן ואשמח לסייע במו"מ בין הצדדים. אתם יכולים להגיע להסכמות עם יאיר לפיד. הוא יתגמש כמו שהחרדים יצטרכו להתגמש".

אולמרט הוסיף ואמר כי "מערכת המשפט לא רודפת אותי ולא אחרים. היו לי חילוקי דעות וביקורת. אבל אמרתי שאין אדם מעל החוק. הרכנתי את ראשי מול בית המשפט. נתניהו לעומת זאת, מנהל מלחמה. לחרדים אין אינטרס להיאבק בבתי המשפט שהגנו על האינטרסים שלו".

ובאשר למאמצים שהתחדשו, ביום ראשון צפויים צוותי המשא ומתן של 'כחול לבן' ו'הליכוד' לשוב ולהיפגש יחדיו בלשכתו של יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, שנכנס אתמול (רביעי) לתמונה בניסיון לפתור את המשבר הפוליטי ולמנוע בחירות שלישיות, כאשר על פי ההערכות, הסיכויים שיצליח הם קלושים למדי והדבר היחיד שאולי ייצא מכך, הוא הקרב על הקרדיט, מי סירב לאחדות ומי גרר את ישראל לבחירות מיותרות. 

בתוך כך, ראש הממשלה נתניהו בפגישה הערב עם ראשי רשויות הגיב לפלונטר הפוליטי ואמר, "הסיבה היחידה שאין עדיין ממשלת אחדות: יאיר לפיד לא רוצה ממשלת אחדות כי הוא רוצה להיות ראש ממשלה".

אהוד אולמרט בנימין נתניהו בחירות 2020 בחירות לכנסת ה-23 כתב אישום נגד נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד