י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
ממשלת מיעוט עדיין על הפרק

נתניהו: "לפיד לא רוצה שתקום ממשלה". צפו

ראש הממשלה מתייחס לפלונטר הפוליטי בפגישה עם ראשי מועצת יש"ע ושב להאשים את ח"כ יאיר לפיד כמי שחוסם כל אפשרות לאחדות וכי בגללו נלך לבחירות שלישיות • צפו בדבריו • לפיד מגיב: "מתחיל להיות עצוב מה שקורה לביבי"

נתניהו: "לפיד לא רוצה שתקום ממשלה". צפו
נתניהו עם ראשי מועצת יש"ע צילום: קובי גדעון, פלאש 90

ברקע הפלונטר הפוליטי, שצפוי להוביל אותנו בעוד 12 ימים לבחירות שלישיות, ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (חמישי) עם ראשי מועצת יש"ע בלשכתו ושוחח מעמם על המצב הפוליטי.

צפו בדבריו:

"יש כאן הטעייה. מנסים לייחס לנו את חוסר הנכונות לממשלת אחדות. זה הכל תירוצים", קבל נתניהו באוזני היושבים והוסיף, "זה לא בגלל חוסר אמון ולא בטיח, הם פשוט לא רוצים, משום שלפיד לא רוצה שתקום ממשלה כזאת - הוא רוצה שתקום ממשלת שמאל, ממשלת מיעוט שבה יוכל לטעון לרוטציה, או שילכו לבחירות והוא יקבל רוטציה. הוא לא רוצה אחדות. לכן הם מחפשים תירוצים".

לדברי יו"ר 'הליכוד' נתניהו, "אנחנו הלכנו רחוק מאוד וכל פעם קיבלנו תירוץ אחר. ממה שאני שומע, הם לא ויתרו בכלל על ממשלת מיעוט. וממשלת מיעוט כזאת שנתמכת על תומכי טרור מובהקים שיתנגדו לכל פעולה של צה"ל זה פשוט אסון למדינת ישראל. לכן הבעיה הייתה ונשארה ממשלת מיעוט".

ח"כ יאיר לפיד הגיב לנתניהו בחשבון הטוויטר שלו וכתב, "מתחיל להיות עצוב מה שקורה לביבי. הוא עושה הכל כדי לדחוף לבחירות ואז לא מבין למה אף אחד לא מאמין לו שהוא לא רוצה בחירות. הסיבה היחידה שאין ממשלת אחדות: ראש ממשלה עם שלושה כתבי אישום חמורים, שנאחז בכיסא בשביל אינטרס צר אישי".

בנימין נתניהו יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד