ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
מבצע "צללים שחורים"

המשטרה סיכלה הקמת מפלגה נאצית חדשה

משטרת איטליה הודיעה כי סיכלה מזימה להקמת מפלגה נאצית חדשה, כשפשטה על 19 נכסים של אנשיה, נתפס נשק רב וחומר תעמולה נאצי כולל צלבי קרס ותמונות של הצורר אדולף היטלר

המשטרה סיכלה הקמת מפלגה נאצית חדשה
חשיפת התארגנות להקמת מפלגה נאצית באיטליה צילום: משטרת איטליה

המשטרה באיטליה סיכלה מזימה של קיצונים להקמת מפלגה נאצית חדשה, ותפסה כלי נשק שכללו רובי צלפים וחרבות.

המשטרה מצאה בנוסף מטמון של אקדחים, שריון גוף, סכינים, רובי ציד וקשתות, הקבוצה פיתחה קשרים עם ארגונים נאציים במדינות נוספות. שוטרים מ-16 עיירות וערים - מסיציליה ועד האלפים - היו מעורבים בחקירה בשנתיים האחרונות.

לקבוצה הקיצונית היו קשרים עם אנשים בעלי דעות דומות בבריטניה. המשטרה לא הודיעה כמה אנשים היו חלק מהארגון, ולא מסרה כמה מהם נעצרו.

על פי הודעת המשטרה, ביום חמישי נחשף כי הם הקימו "מערך עצום ומגוון של תושבים במקומות שונים, המאוחדים על ידי אותה קנאות אידיאולוגית, והיו מוכנים ליצור תנועה פרו-נאצית, שנאת זרים ואנטישמיות גלויה".

המפלגה החדשה נקראה בשם "הפועלים הלאומית הסוציאליסטית האיטלקית". והמשטרה מצאה מגוון של פריטים נאציים, כולל צלבי קרס ותמונות של אדולף היטלר, שנתפסו במהלך חיפושים ב-19 נכסים שונים.

על פי המשטרה, הקבוצה יצרה קשרים עם קבוצות קיצוניות בחו"ל, כולל בפורטוגל, בריטניה וצרפת. את המבצע כינתה המשטרה "צללים שחורים".

כזכור, בחודש יולי האחרון מצאה משטרת איטליה עצרה איש ימין קיצוני בעיר טורינו, שבאמתחתו נחשף ארסנל יוצא דופן של כלי נשק, כולל רובים, מטעני נפץ, ותאמינו או לא - טיל קרקע-אוויר שמשמש כיום את הצבא הקטארי.

השלל שנתפס בנכסי המפלגה הנאצית

ניאו נאצים משטרת איטליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד