י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
ומי שיתף עם זה פעולה

עמית סגל חושף: אדלשטיין תכנן פוטש לנתניהו

ברקע ההתערבות של אדלשטיין בפלונטר הפוליטי, הסתתר לו פוטש אכזרי לבנימין נתניהו שנמנע ממש ברגע האחרון | עמית סגל חושף בטורו השבועי ב'ידיעות' כי יו"ר הכנסת גיבש סביבו די קולות בכדי להעמיד את עצמו לראשות הממשלה

עמית סגל חושף: אדלשטיין תכנן פוטש לנתניהו
יולי אדלשטיין צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

השבוע הפתיע יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין מס' 2 ברשימת 'הליכוד', כשהודיע ביום רביעי כי הוא מכנס מסיבת עיתונאים ומזמן את התקשורת למבואה שמחוץ לחדרו של יו"ר הכנסת במשכן.

בהגיעה השעה, יצא אדלשטיין ובישר כי החליט להיכנס לעובי הקורה בניסיון למצוא מתווה שיוביל לממשלת אחדות בכדי למנוע סבב שלישי של בחירות מיותרות. אדלשטיין זימן אליו את צוותי המו"מ של 'הליכוד' ו'כחול לבן', וקבע להיפגש עמם שוב ביום ראשון.

הבוקר (שישי) חושף הפרשן הפוליטי עמית סגל בטורו ב'ידיעות אחרונות', כי יולי אדלשטיין עמד בדילמה מול ההכרזה של גדעון סער על ריצתו לראשות 'הליכוד' ולדברי סגל, מה שרצה אדלשטיין באמת להכריז ביום רביעי, היה על הקמת ממשלה בראשותו, בחתימתם של בני גנץ, אביגדור ליברמן ושני שלישים מסיעת 'הליכוד'.

אדלשטיין ביציאתו מלשכת יו"ר הכנסת. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

"זה המספר שנקב בו בשיחות סגורות כדי לקבל לגיטימציה לפוטש בלי פריימריז", כותב סגל, כך בעצם היה מסוגל לעקוף את סער ולמצב את עצמו כמנהיג 'הליכוד' ממרומי המקום השני ברשימה, מבלי להתמודד מול היו"ר נתניהו.

"הוא שתק רק בתקשורת", כותב עמית סגל ומספר כי "במשך חמישה ימים הסתגר בלשכתו עם בכירים במפלגה, עד שהתברר סופית לכל המעורבים שאין לכך היתכנות". על כן, "בצר לו, הסתפק בקריאה לאחדות".

יצוין כי אמש (חמישי) דיווחה הכתבת דפנה ליאל ב'ערוץ 12', כי ח"כ יולי אדלשטיין מייצר סימנים של התמודדות על ראשות 'הליכוד' לכשיתקיימו הפריימריז ובימים האחרונים עשה לא מעט שיחות ופגישות בכדי לגבש סביבו את השטח הליכודי. מלשכתו הכחישו את הפרסום.

יולי אדלשטיין עמית סגל פוטש פוליטי בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 32 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד