י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מסרב להכיר בתוצאות

גנץ: בכירים בליכוד אומרים לי שנתניהו הפך לנטל

בחשבון הפייסבוק שלו כותב היום יו"ר כחול לבן בני גנץ כי הוא עושה מאמצים כדי למנוע בחירות שלישיות ובהמשך הוא תוקף את נתניהו. "מסרב להכיר בתוצאות הבחירות ובמצבו המשפטי"

גנץ: בכירים בליכוד אומרים לי שנתניהו הפך לנטל
בנימין נתניהו/בני גנץ צילום: הדס פרוש, פלאש 90

בצל הפלונטר הפוליטי הסבוך והניסיונות הכושלים להביא להקמת ממשלה, יו"ר כחול לבן חבר הכנסת בני גנץ כותב בחשבון הפייסבוק שלו כי הוא עושה מאמצים להגיע לממשלת אחדות ותוקף את נתניהו "גם היום-נתניהו מסרב להכיר בתוצאות הבחירות ובמצבו המשפטי"

יו"ר כחול לבן, רא"ל (מיל') ח"כ בני גנץ בעמוד הפייסבוק:

"כמו בכל סוף שבוע- כמה מילים ממני אליכם, אשמח מאוד אם תקראו" כותב גנץ.

"בעוד 13 ימים, אם נתניהו לא יתעשת ויבין שהפסיד את הבחירות ושראש ממשלה עם שלושה כתבי אישום לא יכול להמשיך ולכהן בתפקידו, מדינת ישראל עלולה לצערי להתדרדר למערכת בחירות נוספת".

"אני עושה הכל כדי למנוע זאת" הוא מדגיש "הנחיתי את צוותי המו"מ של כחול לבן להיפגש עם יו׳"ר הכנסת וצוותי הליכוד, כדי להפוך כל אבן בניסיון למצוא את הנתיב שיוביל לאחדות".

גנץ עובר לתקוף את ראש הממשלה: "גם היום-נתניהו מסרב להכיר בתוצאות הבחירות ובמצבו המשפטי".

"נתניהו הפך לנטל על חברי הליכוד, שבינם לבין עצמם ובשיחות שלי איתם, מבינים שהדבר הנכון יהיה לאפשר להרכיב ממשלת אחדות בלעדיו".

"אם הוא יזוכה, הוא יוכל לחזור ולכהן במשך שנתיים כראש ממשלה" מבהיר יו"ר כחול לבן.

"בסוף" כותב גנץ, "אני נאבק כדי שתהיה לכם ממשלה שהעומד בראשה יהיה עסוק בכם ולא בעצמו. שיהיה ראש ממשלה שמעצים את השרים כדי שיצליחו – ולא אחד שעסוק בהישרדותו".

"היום, אנחנו מציינים את כ"ט בנובמבר, יום משמעותי בהיסטוריה של עם ישראל, בו התקדמנו לעבר עצמאותנו, זהו תאריך שמזכיר לנו שמדינת ישראל גדולה מכל אדם בודד".

"ראש ממשלה צריך לדעת לשים את המדינה בראש סדר העדיפויות, גם לפניו, להסתכל בחרדת קודש על תפקידו, ולהבין שאזרחי ישראל מצפים ממנו לשמש דוגמה ומופת".

"מדינת ישראל זקוקה למנהיג מאחד, שמכבד את רשויות אכיפת החוק ולא תוקף אותן, שמתייחס לחבריו בפוליטיקה כיריבים ולא כאויבים, שמבין שעל אף כל המחלוקות-אנו עם אחד".

בני גנץ בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד