ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
דרמה בכביש 6

דרמה בכביש 6: הנהג איבד את הבלמים כשהוא במהירות גבוהה

נהג שנסע עם רכבו בכביש 6 לכיוון דרום, גילה לפתע כי הבלמים ברכב לא עובדים, הוא צלצל למוקד כביש 6 שביצעו שיחת ועידה עם המשטרה לנסות לסייע לו, ניידת באזור חברה לרכב השועט עד לעצירה מוחלטת

דרמה בכביש 6: הנהג איבד את הבלמים כשהוא במהירות גבוהה
הרכב שאיבד את הבלמים צילום: כביש 6

במוקד כביש 6 התקבל דיווח, אודות נהג רכב פרטי שהתקשר ודיווח כי איבד את הבלמים ברכבו, בדרכו לכיוון דרום. הדיווח הועבר ע"י מוקד כביש 6 למרכז השליטה באגף התנועה, ובוצעה שיחת ועידה בין הנהג לקצין המשטרה שנכח בפעילות מבצעית.

במהלך השיחה עם הנהג כאמור, ניסו קצין אגף התנועה ומומחה לתעבורה מטעם אגף התנועה, להדריך את הנהג ולבצע מספר פעולות בכדי לעצור את הרכב אך ללא הועיל, כשמערכת הבלמים וההילוכים של הרכב אינם מגיבים.

תוך כדי השיחה הבחין הקצין, סמוך למחלף נשרים ברכב שדהר בין הנתיבים במהירות של 120 קמ"ש, כשהוא מתחמק מפגיעה ברכבים שנסעו לצידו. מיד החל במהירות בפעולות מצילות חיים, ע"י פינוי נתיב סטרילי תוך הוראה לנהגים שהיו מסביב להאט את נסיעתם וכך לבודד את הרכב מהתנועה בכביש.

לאחר שהצליח להדביק את מהירותו, החל לכרוז לנהג לדומם את המנוע לאור העובדה כי כל הניסיונות לעצור את הרכב לא צלחו, ונראה כי הנהג מתקרב במהירות גבוהה מאוד לקבוצת רכבים נוספת שנעה בהמשך.

כאמור, הנהג שפעל כפי שהורה לו הקצין, דומם את מנוע הרכב ובכך החל להאט את מהירות נסיעתו תוך ליווי צמוד של הניידת עד לעצירתו הבטוחה.

לאחר שהרכב נעצר מספר ק"מ דרומית למחלף נשרים, הנהג בן ה-28 תושב הצפון פונה ע"י מד"א לבי"ח לאחר שלקה בהתקף חרדה בעקבות האירוע.

כביש 6 בלמים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 34 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד