י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
חליפות השבת נקרעו

השוטרים התנפלו על האברכים שאמרו תהילים

עשרות מתושבי העיר בני ברק יצאו בשעה 15:00 בצהרי יום השבת לצומת הרחובות ז'בוטינסקי וסוקולוב בבני ברק לקריאת פרקי תהילים במקום, זכו להתנפלות קשה מצד המשטרה • "מנצלים את חוסר היכולת לצלם בשבת קודש"

השוטרים התנפלו על האברכים שאמרו תהילים
הפגנת חרדים בשבת צילום: Abir Sultan/Flash90

עשרות אברכים מהפלג הירושלמי שיצאו להפגין בהוראת מנהיגם הגר"א דויטש בצומת הרחובות ז'בוטינסקי וסוקולוב בבני ברק בצהרי יום שישי, עמדו בצורה מכובדת וקראו פרקי תהילים אך זכו להתנפלות מצד השוטרים וחליפות השבת נקרעו במקום למספר אברכים.

כמו כן מספר אברכים התפנו לבית החולים לאחר שנפצעו על ידי השוטרים. לדברי המוחים במקום, הקהל הגדול שהתאסף להפגין עמד בצורה מכובדת וקרא פרקי תהילים בשביל לבטא את הכאב והזעזוע של כל יהודי חרדי מרמיסת השבת בחוצות הארץ והדרדור הנורא בחילולי השבת בערי גוש דן.

אולם לדבריהם, כוחות המשטרה שהגיעו למקום ניצלו את העובדה שאין מצלמות במקום ופשוט החלו לנהוג באלימות בכל אחד שהיה במקום אפילו שלאור בקשתם עלו רבים על המדרכות.

זמן רב לאחר שהמוחים עלו על המדרכות, חסמה עדיין המשטרה את הכביש והחזירה את כל הרכבים לנסוע בדרכים חילופיות.

ממשטרת ישראל נמסר: אנו מצרים על כל ניסיון להטיל דופי בפעילותה המבצעית של משטרת ישראל ולטעון נגדה טענות שווא החוטאות לאמת , תוך הטעיית הציבור וצירוף ותמונות שאינן מהאירוע. מדובר בהפגנה שאינה חוקית ומשתתפיה חסמו את ציר הנסיעה וגרמו לסיכון חיים. שוטרים שהגיעו למקום פינו אותם, פתחו את הכביש לתנועה ומנעו פגיעה ביתר משתמשי הדרך. תפקידה של המשטרה לשמור על הסדר הציבורי ולמנוע את הפרתו ולא נאפשר התנהגות שפוגעת בשגרת החיים של הציבור.

אלימות שוטרים חילול שבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד