י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
התעלומה פוענחה

אחרי בר המצווה לבן האם נפלה לבור פסולת

אסרס טקלין אם לשלושה מאשקלון שנעלמה שעות לאחר הבר מצווה לבנה הבכור, נפלה לתוף בור אשפה גדול סמוך לביתה • מחר החיפושים ימשכו

אחרי בר המצווה לבן האם נפלה לבור פסולת
החיפושים אחר האם צילום: יכ"ל

בנסיבות טרגיות, אסרס טקלין אם לשלושה מאשקלון, נפלה לבור מלא פסולת סמוך לביתה, שתוכנו רוקן באתר הדודאים בבאר שבע.

מחר (ראשון) בבוקר, כוחות מיוחדים ומקצועים ימשיכו בחפירות במקום, בתקווה לאתר את הגופה. צוות כלבנים של יכ"ל יסייע במקום.

כזכור, אסרס יצאה מביתה כשלוש שעות אחרי שחזרה מחגיגת הבר מצווה של בנה הבכור, ומאז נעלמו עקבותיה כאילו בלעה אותה האדמה.

יכ"ל ניהלה את חפ"ק החיפושים מיום רביעי, עד לפענוח התעלומה היום שישי בצהרים, כאשר צוות מקצועי של יחל"צ גוש עציון נשלח לבדוק מצלמות אבטחה בקרבת מקום, בניסיון להבין לאיזה כיוון פנתה אסרס משטרת ישראל הפעילה מסוקים, פרשים, אופנועים, וכוחות אחרים.

מדוברות צה"ל נמסר, כי "יכ"ל תמשיך ללות את בני המשפחה ולעמוד לצידה. היחידה משתתפת בכאבם ובצערם. היחידה מודה לחברי יחל"צ עציון שהצטרפו לחיפושים והביאו לפיענוח הפרשה".

מפקד יכ"ל אמר, כי "פניתי לעשרות ארגונים ולמאות מתנדבים בזעקה מרה ובקריאה נואשת וחריגה לקבל סיוע בחיפושים. יוני מיחל"צ עציון היה מהבודדים שנענה לקריאה. כאשר יוני התייצב ושאל איך יוכל לסייע, ידעתי שעניין המצלמות בידים טובות, מסורות ומקצועיות, ושסוף סוף נקבל כוון למקד את החיפושים. וכך אכן היה. לא עברה שעה, והצליחו ללמוד מהמצלמות על מבנה שמפנה לחנייה של ביתה של אסרס, ולהסיק מה עלה בגורלה".

"ברוך השם, לא סמכנו על הבטחות שקיבלנו מגורמים שונים על כך שכביכול בדקו מצלמות קודם לכן. הלחץ שלנו לבדוק מצלמות נשא פרי, עת שהגיעה למקום יחל"ץ עציון. אין תחליף למקצוענות שנפגשת עם מסירות למען הזולת. אנו יכולים להרבות וללמוד מהקהילה הצנועה של יהודי אתיופיה, כמן מאחרים מכל רחבי הארץ ששיתפו את הפוסט עם תמונתה ועזרו בחיפושים. ברוכים תהיו".

מקרובי משפחת טקלין נמסר: "ממש מחמם את הלב לראות את כל האנשים שזרמו לחיפושים ושעוזרים למשפחה ברגעים קשים אלו המשפחה תשמח אם אנשים יוכלו להמשיך לסייע בחפירות באתר הדודאים ביום א' הקרוב אם הדבר יינתן."

אשקלון אשפה סילוק אשפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד