י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הוגשה תלונה במשטרה

ח"כית לשעבר תקפה ילד וגרמה לזעזוע מוח

תלונה הוגשה במרחב ירקון במשטרה נגד חברת כנסת לשעבר בגין תקיפה של ילד בכיתה א' במהלך פעילות בבית ספר בתל אביב • אביו של הילד: "הילד לא רוצה ללכת לבית הספר, הוא פשוט פוחד שהיא תגיע אליו שוב"

ח"כית לשעבר תקפה ילד וגרמה לזעזוע מוח
ניידת משטרה צילום: pexels

במרחב ירקון במשטרה הוגשה תלונה נגד חברת כנסת לשעבר בגין תקיפה של ילד בכיתה א' במהלך פעילות בבית ספר בתל אביב. ההורים מספרים כי במהלך פעילות בבית הספר היא הטיחה את הילד בגדר ברזל וגרמה לו לזעזוע מוח.

לטענת ההורים שהתלוננו במשטרה, האירוע התרחש בתחילת השבוע שעבר לאחר שבית הספר יצא ליום תרבות בדרום העיר, בעת שהילדים היו בחניון. כשניסו ההורים לברר מה בדיוק קרה, נאמר להם שהאירוע התרחש לאחר שהילדים שיחקו והשפריצו מים אחד על השני התערבה הח"כית לשעבר והטיחה את אחד הילדים בגדר.

מצדה של הח"כית לשעבר טוענים, כי האירוע שונה ממה שמתואר, אך הם נמנעים מלהגיב מפאת צנעת הפרט. כך דווח ב-ynet.

אביו של הילד אמר ל-ynet: "אנחנו בהלם מהמקרה. הילד לא רוצה ללכת לבית הספר, הוא פשוט פוחד שהיא תגיע אליו שוב. כרגע אנחנו עם פסיכולוגים".

ב'מעריב' דווח, כי אביו של אחד התלמידים טוען כי בעת ששימשה כהורה מלווה, חברת הכנסת לשעבר התערבה במשחק של שני תלמידים ולאחר מכן קמה והדפה את אחד הילדים לגדר. עוד דווח ב'מעריב', כי התלונה נבחנת ונחקרת כעת ובמשטרה יגבו עדויות ממספר גורמים, בהם הצוות החינוכי של בית הספר ותלמידים במוסד החינוכי ששהו במקום האירוע.

חברת כנסת תקיפת ילד תלונה במשטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד