י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"כולם להתאחד למען מטרה אחת"

שר הביטחון בנט למען האזרחים האיראנים • צפו

על רקע המהומות באיראן - שר הביטחון הישראלי פנה בסרטון למומחי תוכנה בעולם כדי לעזור לאזרחי איראן, "להתאחד כדי לעזור לעם האיראני להתחבר למדיה חברתית. יחד נראה לדיקטטורה האיראנית שכוחם של אנשים חזק יותר מהאנשים עם הכוח" • צפו  

שר הביטחון בנט למען האזרחים האיראנים • צפו
נפתלי בנט צילום: מתוך הוידאו

שר הביטחון, נפתלי בנט, פרסם אמש (מוצ"ש) בעמודי הפייסבוק והטוויטר שלו וידאו בו הוא פונה לאנשי טכנולוגיה ברחבי העולם וקורא להם לפעול יחד כדי לחבר את איראן בחזרה למדיה החברתית. בוידאו מדבר בנט באנגלית ודבריו מתורגמים לפרסית, כאשר הם מיועדים גם לעם האיראני ולשלטונות במדינה.

הסרטון מתייחס למחאה החברתית באיראן, במסגרתה חסם הממשל את הגישה לאינטרנט עבור אזרחי המדינה. רשת האינטרנט אמנם חזרה לפעול בימים האחרונים אבל אזרחי איראן עדיין מנותקים מאתרי המדיה החברתית (פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם וכו'), דבר המונע מהם לשתף עם העולם את האירועים המתרחשים במדינה.

בדבריו, תוקף השר בנט את המשטר האיראני ואומר "כמה מפוחד משטר צריך להיות מבני עמו כדי לא לאפשר להם לגשת לפייסבוק, טוויטר ומדיה חברתית?".

בנט ממשיך ופונה לאנשי מחשבים ברחבי העולם ומבקש מהם להירתם למען העם האיראני: "ישראלים, ערבים, איראנים, אמריקאים, אירופאים - על כולם להתאחד למען מטרה אחת. בין אם אתה מהנדס בכיר או טכנאי חובב ... התקשר לחברים הכי מבריקים שלך, שתו קצת רד בול וקודדו כל הלילה כדי לעשות את הבלתי אפשרי".

הסרטון נסגר באמירה של השר לפיה "יחד, אנו יכולים להראות לעם הפרסי ולדיקטטורה האיראנית, שכוחם של האנשים חזק יותר מהאנשים עם הכוח".

נפתלי בנט איראנים שר הביטחון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד