י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
פותחת במלחמה

כך תאבק 'טוויטר' בפרופילים המזויפים ברשת

רשת טוויטר הכריזה כי תפעל למחיקתם של פרופילים לא פעילים ברשת שלה ובכך היא פותחת במלחמה בפרופילי הפייק הרבים הפזורים ברשת

כך תאבק 'טוויטר' בפרופילים המזויפים ברשת
אילוסטרציה צילום: unsplash

ביום שלישי האחרון הזהירה חברת 'טוויטר', כי משתמשים לא פעילים - כאלה שלא צייצו תקופה ארוכה, או כאלה שלא התחברו לחשבון שלהם יותר משישה חודשים - ייעלמו מהרשת לתמיד.

"אנו עובדים לנקות חשבונות לא פעילים כדי להציג מידע מדויק יותר ואמין שאנשים יכולים לסמוך עליהם ברחבי טוויטר", אמר נציג טוויטר ל- CNN Business. "חלק מהמאמץ הזה הוא עידוד אנשים להתחבר באופן פעיל."

טוויטר סייגה והודיעה כי מי שמעדיף רק לדפדף בחשבון שלו, יותר מאשר לצייץ בעצמו, לא יהיה בסיכון לאבד את החשבון שלו. "לא כל הסימנים לפעילות בחשבון נראים בפומבי", מציינת טוויטר בהנחיותיה.

ההחלטה של טוויטר הכניסה חשבונות רבים לסיכון בהפרת התנאים החדשים שלה. החברה לא ציינה כמה פרופילים מוזנחים ישנם באתר. משתמשים אלה יושבתו במהלך "חודשים רבים - לא בבת אחת", נמסר מהחברה.

בניגוד לפייסבוק, טוויטר לא מגלה מתי משתמש הלך לעולמו, "עם זאת, הצוות חושב על דרכים לעשות זאת", הוסיף הדובר.

טוויטר עשתה לאחרונה מאמצים רבים לנקות את הפלטפורמה שלה. רק לאחרונה היא נתנה אפשרות לצייצנים להסתיר תגובות לא רצויות מהגולשים.

החברה גם מתכננת להציב מגבלות על אופן הפצתם של ציוצים פוגעניים מצד דמויות פוליטיות ובחודש שעבר שיתפה החברה בפוסט בבלוג שלה, כי "הפלטפורמה לא תאפשר עוד לפרופילים לסמן לייק, או לשתף ציוצים, או להגיב לציוצים, המקדמים טרור, או לאיים על בטיחותו או פרטיותו של משתמש אחר".

בנוסף הודיעה טוויטר, כי "אנו רוצים להבהיר היום כי חשבונות של מנהיגי העולם אינם לגמרי מעל המדיניות שלנו". האם טוויטר התכוונה לציוצים שצייץ חמינאי, מנהיגה העליון של איראן, ובהם הוא איים על ישראל.? ימים יגידו.

טוויטר פייק ניוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד