י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

כך 'חוגגים' במאה שערים את יום העצמאות

קירות שכונת מאה שערים מזמינים את הציבור לשלל אירועי מחאה על "64 שנות שלטון של הכפירה הציונית" • ואיפה יתכנסו המוחים? • צלם 'בחדרי חרדים', קובי הר-צבי, תיעד

צילומים: קובי הר צבי, בחדרי חרדים
צילומים: קובי הר צבי, בחדרי חרדים



אזרחי מדינת ישראל חוגגים את יום העצמאות ה-64 של מדינת ישראל עם בני משפחתם בפארקים השונים הפזורים ברחבי הארץ. הציבור החרדי, כמידי שנה, ימשיך בשגרת חייו הרגילה.

אך גם בציבור החרדי יש שאצלם יום העצמאות הוא תעסוקה בפני עצמה, מדוברכמובן בקבוצה מתושבי 'מאה שערים', שם מתכוננים לקיים יום אבל וצום.

מודעות רבות, בגרסאות שונות, נתלו בימים האחרונים ברחבי השכונה. רובן ככולן מכוונות למטרה דומה: עצרות תפילה ויום צום "ביום בו קמה מדינת ישראל הציונית".

במודעה עליה חתום ארגון 'נטורי קרתא' נכתב: "זה כבר שישים וארבע שנה עומדת לה החירוף והגידוף הקיצוני, יום יום מחרפת ומגדפת היא כלפי מעלה וזועקת 'מי לי בשמיים', ואף עתה עוד תאוות לבם בקרבם, ועומדים לחגוג את יום עצמאותם, ולהרים על נס את דגלם הלאומי לזכר יום אידם, להזכיר ולהנציח כי האליל הציוני עוד פועם".

חברי הארגון מתכננים להתכנס ביום ה', בשעה 11:30, ברחבת מאה שערים, ומשם לצאת בצעדה לרחובה של עיר "בלבוש שק".

תחת כותרת 'יום קינה ונהי' נכתב במודעה אחרת: "במלאות 64 שנה להנפת המרד בה' ובתורתו הקדושה, יתאספו שלומי אמוני ישראל הנאנחים והנאנקים על כבוד שמו יתברך המחולל בריש גלי, בפלטרין של מלך מלכי המלכים הקב"ה לצום ותפילה ביום המר והנמהר- יום החגא הציוני אשר בדו מלבם".

במודעה מתוכננות התכנסויות ב-18 בתי כנסת ובתי מדרש ברחבי הארץ ובעולם - מהם בירושלים, בית שמש, מונסי וויליאמסבורג. לאחר מכן מתכוונים גם הם להתאסף ברחבת מאה שערים בירושלים, סמוך לשעה 19:00 בערב. בבית שמש יתאספו ברחבת בית המדרש שערי רמ"א בשעה 13:00 בצהריים, ובבני ברק ברחבת שיכון סאטמר בשעה 14:00.

במודעה מעניינת שלכדה עדשת מצלמת 'בחדרי חרדים', נכתב: "היום! יום חמישי. חנותי סגורה לאות מחאה על 64 שנות מרידה בה' ובתורתו הקדושה ואי הכרה בשלטונם הכופר אשר בו חוגגים הכופרים הנאציונים את השתלטותם בכח הזרוע על ארץ הקודש ועם ישראל".

על החתום: "בעל החנות".

צפו במודעות:







יום העצמאות מנגלים מאה שערים קנאים מודעות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 66 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד