י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
לקראת ההזדמנות האחרונה למנוע בחירות

התקפות הדדיות בצמרת. לפיד לח"כים: ביבי לא סופר אתכם ממטר

עשרה ימים לפיזור הכנסת והליכה לבחירות שלישיות; לאחר שצוותי המו"מ של 'כחול לבן' ו'הליכוד' נפגשו הערב, הצדדים יוצאים בהתקפות הדדיות ומאשימים אלו את אלו בבחירות | הליכוד: "לפיד עדיין עושה כל מאמץ כדי לסכל ממשלת אחדות" | לפיד: "לא נמאס לכם לשקר?"

התקפות הדדיות בצמרת. לפיד לח"כים: ביבי לא סופר אתכם ממטר
לפיד/נתניהו צילום: מארק ישראל סאלם, לע"מ/הדס פרוש, פלאש 90

הישירות האחרונה: עשרה ימים קודם פיזור הכנסת או דחיית המועד בשבועיים האחרונים, 'כחול לבן' ו'הליכוד' נועדו לישיבת המו"מ, כשלאחריה יצאו בהתקפות הדדיות על הגורם לבחירות השלישיות.

ב'כחול לבן' מסרו עם סיום פגישת המו"מ שהתכנסה בשעות הערב בתיווכו של יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין כי "הפגישה התקיימה ברוח טובה אך הפערים בין שני הצדדים נותרו משמעותיים", כשגורמים ב'כחול לבן' אמרו כי בליכוד עדיין מתעקשים לשמור על בלוק ה-55 מה שמונע הקמת ממשלת
אחדות.

בסיעת 'הליכוד' יצאו הערב למתקפה חזיתית כנגד 'כחול לבן' וחבר ההנהגה חבר הכנסת יאיר לפיד, כשמטעמה נמסר, כי, "הליכוד הסכים לוויתורים מפליגים, אבל יאיר לפיד עדיין עושה כל מאמץ כדי לסכל ממשלת אחדות".

בסיעה גלגלו את הכדור לפתחו של יו"ר 'יש עתיד' חבר הנהגת 'כחול לבן' והוסיפו כי "אם לפיד יפסיק לחבל במאמצים לאחדות עדיין יש אפשרות אמיתית למנוע בחירות ולהקים ממשלת אחדות".

ב'כחול לבן' הגיבו לטענות 'הליכוד' ומסרו כי מי שמסכל ממשלת אחדות הוא יו"ר 'הליכוד' נתניהו, שעדיין לא הפנים שהוא הפסיד בבחירות, שהליכוד כבר לא המפלגה הגדולה ביותר ושכחול לבן לא תאפשר לאדם עם שלושה כתבי אישום לנהל את המדינה -נתניהו, שחרר את ישראל".

יאיר לפיד הגיב בנפרד, "תגידו, לא נמאס לכם לשקר? נכנסתם לחדר, אמרתם "ביבי ראשון ברוטציה, ליצמן וסמוטריץ' נעולים בפנים, לא מוותרים על כלום" ואז אתם יוצאים ומקשקשים על "ויתורים"? שביבי יסכים להיות שני ברוטציה ומחר יש ממשלה. הגיע הזמן שיפול האסימון לכל חברי הכנסת של הליכוד: נתניהו מונע כל סיכוי להקמת ממשלת אחדות. שיידעו כל אלה שלא ייכנסו לכנסת הבאה - ביבי לא סופר אתכם ממטר".

בנימין נתניהו יאיר לפיד מפלגת כחול לבן תנועת הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד