י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

מנכ"ל אפל: "מעדיף ליישב תביעות פטנטים; אפל לא תהיה המפתחת של העולם"

דבריו של טים קוק נאמרו שעות ספורות לאחר שנציבות הסחר הבינלאומית פסקה לטובתה של מוטורולה מוביליטי במאבק פטנטים בינה לבין אפל

  • ג' אייר התשע"ב
טים קוק. צילום: AP
טים קוק. צילום: AP

טים קוק, מנכ"ל אפל, אמר כי הוא מעדיף להסדיר תביעות פטנטים, כל עוד "כל אחד ממציא דברים משלו". קוק, אשר דיבר לאחר פרסום דו"חותיה הרבעוניים של אפל, הביע רצון לסיים את המאבקים המשפטיים הרבים שבהם מעורבת אפל, הבולט שבהם מול סמסונג.

"הייתי מעדיף ליישב מאשר להלחם", אמר קוק. "אך חשוב שאפל לא תיהפך למפתחת של העולם. אנחנו רוצים שאנשים ימציאו דברים משלהם". דבריו נאמרו שעות ספורות לאחר שנציבות הסחר הבינלאומית בארה"ב פסקה לטובתה של מוטורולה מוביליטי במאבק פטנטים בינה לבין אפל.

אפל הפרה פטנט השייך למוטורולה מוביליטי במכשירי האייפון והאייפד שלה, כך פסק אתמול שופט מנציבות הסחר הבינלאומית בארה"ב (ITC).

השופט תומס פנדר אמר בפסיקה ראשונית כי אפל הפרה את הפטנט על ביטול רעשי רקע והפרעות במהלך שיחה או העברת מידע. הנציבות כולה תבחן כעת את החלטת השופט ותפסוק באופן סופי בעניין באוגוסט.

מוטורולה מוביליטי, אשר נרכשה על ידי גוגל, האשימה את אפל גם בהפרה של שלושה פטנטים נוספים, כולל אחד הקשור לטכנולוגיית מסך המגע, אך השופט לא אישר טענות אלה. מוטורולה, אשר דרשה כי המכשירים של אפל שכוללים את הפטנטים הללו ייאסרו למכירה בארה"ב, אמרה כי היא מרוצה מהפסיקה.

אפל ציינה כי השופט מצא שבשלושה פטנטים לא היתה הפרה. "בית משפט בגרמניה כבר הודיע שהפטנט המדובר לא בתוקף, כך שאנחנו מאמינים שיש עילה חזקה לערעור", אמרה עורכת הדין של אפל, כריסטין הוגט.
טים קוק אפל שוק פטנטים תביעות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד