ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
העימות הסוער בין החברים לשעבר

שקד על דרעי וליברמן: "שסע מיותר שלא צריך ללבות אותו"

אמש נרשם עימות פומבי חסר תקדים בין החברים לשעבר דרעי וליברמן, שהתכתבו במסרים חריפים דרך דף הפייסבוק שלהם. השרה לשעבר שקד לא אוהבת את המצב ומגיבה: "אין באמת הבדלי מהות משמעותיים בין החרדים לליברמן" | על החלטת בנט לבנות שכונה בחברון: "אמיץ"

שקד על דרעי וליברמן: "שסע מיותר שלא צריך ללבות אותו"
אריה דרעי/אביגדור ליברמן צילום: הדס פרוש, פלאש 90

יו"ר הימין החדש, שרת המשפטים לשעבר, ח"כ איילת שקד התייחס אמש (ראשון) בראיון לגלי צה"ל לעימות הסוער בין החברים לשעבר אריה דרעי ואביגדור ליברמן ואמרה כי "זה שסע מיותר שלא צריך ללבות אותו. גם ליברמן ודרעי ישבו יחד בממשלות ועבדו יחד. עם רצון טוב אפשר להקים ממשלה, אין צורך לגרור את המדינה לבחירות מיותרות".

לדבריה, "הויכוח בין ישראל ביתנו והחרדים בנושא חוק הגיוס הוא מיותר. אין באמת הבדלי מהות משמעותיים בין החרדים לליברמן. אפשר למצוא פשרה באמצע. זו תהיה החלטה של הפוליטיקאים. בני גנץ ולפיד צריכים להחליט האם רוצים לגרור את המדינה לבחירות או להקים ממשלה. צריך להפעיל לחץ ציבורי, כל אחד צריך לעשות מה שאפשר כדי למנוע בחירות".

על החלטת חברה לסיעה, שר הביטחון נפתלי בנט לבנות שכונה יהודית חדשה בחברון אמרה: "השקעתי שנתיים מחיי כשרת משפטים, יחד עם ליברמן כשר בטחון, הבאנו חוות דעת משפטית טובה ומקצועית, היועץ המשפטי אישר אותה ונפתלי בנט לקח החלטה אמיצה, שלח מכתב לראש עיריית חברון והודיע שהתיירות מוגנת פגה".

עוד הוסיפה חברת הכנסת ואמרה כי "היועמ"ש מנדבליט הוא מומחה למשפט בינלאומי והייתה כאן עבודה משולבת של משרד הביטחון ומשרד המשפטים. לאור החוות דעת המשפטיות החזקות של משרד הביטחון ומשרד המשפטים, אני מאמינה שהנושא יעבור בבית משפט. עשינו עבודה משפטית מאוד רצינית, אין כאן מקום לפסילה ע"י בג"צ. הרכב בג"צ היום יותר מגוון ויותר שמרן ואין עוררין על כך שמדובר בקרקע יהודית פרטית".

"בסופו של דבר יש סגירת מעגל: האדמות של הנרצחים מאורעות תרפ"ט נמסרו עד עכשיו לידיים של ראש עיריית חברון שהוא מרצח. כעת שר הבטחון, נפתלי בנט לקח את האדמות הללו מידיו של המרצח ויקימו עליהם שכונה יהודית", סיימה.

אריה דרעי אביגדור ליברמן איילת שקד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד