י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
"הזיגזג של ליברמן נורא"

הפרשן בן ה-14: ההסתה נגד החרדים - חציית קו אדום

נועם כץ, רק בן 14, סדר היום שלו לא שגרתי לנערים בגילו, הפוליטיקה מעניינת אותו יותר משאר והוא לא מתבייש לומר את דעתו הייחודית על הפלונטר הפוליטי • האזינו לראיון המלא

הפרשן בן ה-14: ההסתה נגד החרדים - חציית קו אדום
בראיון לחדשות 12 צילום: צילום מסך

נועם כץ בן ה-14, ילד הפלא שמעורה היטב בנעשה בפוליטיקה הישראלית, מתקומם לנוכח ההסתה המתמשכת של אביגדור ליברמן כנגד הציבור החרדי.

בראיון ל'קול ברמה' אומר כץ כי "ההסתה נגד הציבור החרדי היא חציית קו אדום, אינטרסים אישיים של פוליטיקאים גורמים לשסע בעם". לדבריו, "הייתי רוצה לפגוש את אביגדור ליברמן ולומר לו שהזיגזג שהוא עשה בכל כך מעט זמן, הוא נורא, הוא עושה דברים שטותיים בשביל להביא עוד בוחרים, לא מתוך אג'נדה".

עוד אמר כץ: "אנחנו הולכים לבחירות שלישיות, הפוליטיקאים גורמים לנורא מכל והכי גרוע שהם לא עושים כלום כדי שאחרי בחירות שלישיות יהיה פה איזה שינוי. המנהיגים הגדולים שלא מסכימים לשום מתווה אשמים במצב וזה נורא".

על חקירות נתניהו: "לא תפרו לרה"מ תיק אבל בהחלט יש אכיפה בררנית, תראו מה קרה עם איתן כבל זה ברור שנתניהו נחקר יותר לעומק כי הוא ראש הממשלה. ועדיין, קשה לי להאשים את שי ניצן והיועמ"ש, אלו אנשים שאנחנו אמורים לסמוך עליהם".

על הקשר לפוליטיקה: "מגיל קטן אהבתי היסטוריה ומקצועות של ידיעת הארץ ומשם זה המשיך להיסטוריה פוליטית, אני מתעניין בהחלטות פוליטיות כי סה"כ כילד בבית ספר אני נתקל בהחלטות של משרד החינוך והממשלה שנוגעות אלי. מקווה שבני נוער יתעניינו בפוליטיקה, אנחנו דור העתיד, העולם יתנהג כפי שאנחנו מתנהגים כיום".

"אין לי קרובי משפחה שעוסקים בפוליטיקה, מגיל קטן התחלתי לשאול שאלות והייתי מעורב, החלטתי שאני לוקח את העניין הפוליטי צעד קדימה. אני מדבר עם החברים והמשפחה על הנושאים הפוליטיים, אנחנו אוהבים לדבר על זה. אני רוצה בסוף להשפיע".

יצוין כי הראיון שודר בתכנית ישר ולעניין בהגשת יקי אדמקר ודודי שוומנפלד ב'קול ברמה'.

נועם כץ הסתה נגד חרדים אביגדור ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד