י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

עשרות נשים החלו את לימודי הפסיכולוגיה בקמפוס החרדי שבאוניברסיטת בר אילן

בימים אלה נפתח המחזור חמישי של לימודי תואר ראשון בפסיכולוגיה, בקמפוס החרדי בר אילן • תוכנית הלימודים כוללת עבודה מעשית  מקצועית בקשת רחבה של תחומים וגופים בכללם; ארגונים, רשויות מקומיות  ומוסדות מוכרים

עשרות נשים החלו את לימודי הפסיכולוגיה  בקמפוס החרדי שבאוניברסיטת בר אילן
אוניברסיטת בר אילן צילום: מתוך אתר האוניברסיטה

החוג לפסיכולוגיה בבר אילן נחשב למוביל בתחום ובוגרות החוג מבוקשות מאד בשוק העבודה. אחד הדברים הבולטים בתכנית הוא שכבר בשנה השלישית ללימודים כל בת משתלבת בעבודה מעשית, תהליך אשר מקל עליה את הבחירה מה תחום ההתמחות בפסיכולוגיה בו היא מעדיפה להתמחות.

לימודי הפסיכולוגיה בקמפוס החרדי שבאוניברסיטת בר אילן, ייחודיים , מבוקשים ונחשבים  בכל מוסדות הציבור החרדי, משכך מגיעות אליו עשרות בנות מכל ריכוזי האוכלוסייה החרדית ברחבי הארץ.

חשוב לציין כי בוגרות התואר הראשון, רובן ככולן מסיימות בהצטיינות, מה שמאפשר להן להמשיך  ללימודי תואר שני בפסיכולוגיה או במקצועות טיפוליים אחרים, בשלל האוניברסיטאות הרלוונטיות  ברחבי הארץ.

מהקמפוס החרדי של אוניברסיטת בר אילן נמסר, כי בימים אלה נערכת ההרשמה ללימודי מכינה,  במסלולי לימוד נפרדים לגברים ולנשים. המכינה רלוונטית  לחסרי תעודת בגרות וסאלד. לימודי המכינה מאפשרים לבוגריה להשתלב כבר בשנת הלימודים הקרובה (נובמבר 2020) בלימודי תואר ולבחור את הנכון להם מתוך היצע רחב ומגוון.

בר אילן פסיכולוגיה מכינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד