י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
אכזריות קיצונית > צפו

אנשי 'משמרות המהפכה' טבחו במפגינים האיראנים ונמלטו עם הגופות

דיווח: משמרות המהפכה הגיעו לדכא הפגנה בעיר במחוז הערבי חוזסטאן, וטבחו במפגינים לא חמושים שהסתתרו בשדה • לפי עדויות בין 40 ל-100 צעירים נטבחו  • אנשי כוחות הביטחון נמלטו עם הגופות

אנשי 'משמרות המהפכה' טבחו במפגינים האיראנים ונמלטו עם הגופות
מחאה באיראן צילום: צילום מסך

 

ה'ניו יורק טיימס' פרסם אתמול (ראשון), כי אלימות של השלטון האיראני נגד המפגינים הגיעה לממדים של טבח, על פי עדי ראייה מהמקום, כוחות של משמרות המהפכה פתחו באש לעבר מפגינים לא חמושים.

העיר בה נטבחו צעירים איראניים, היא מאהשהר שנמצאת במחוז חוזסטאן, ורוב תושביו שייכים למיעוט הערבי שמתנגדים למשטר. זו לא הפעם הראשונה שיש במקום מהומות והפגנות נגד השלטון בטהרן.

כמה מהם סיפרו ל'ניו יורק טיימס', כי ב-18 בנובמבר הגיעו לעיר משמרות המהפכה כדי לפזר את ההפגנות. אנשי משמרות המהפכה פתחו באש ללא סיבה וללא אזהרה לעבר מפגינים שחסמו צומת מרכזית, לאחר שכמה מהם נהרגו במקום, כל השאר נמלטו לשדה קני סוכר.

אנשי משמרות המהפכה כיתרו את הגברים שהתחבאו בשדה, וטבחו בכ- 100 איש. כדי להסתיר את הראיות לטבח, העמיסו אנשי משמרות המהפכה את הגופות במשאית ונעלמו מהמקום במהירות.

באותם ימים יש לציין, האינטרנט וכמובן הרשתות החברתיות שבקו חיים, מאחר והרשויות במדינה הפילו את כל התקשורת כדי שאזרחי איראן לא יצליחו לתקשר עם העולם החיצון ולהראות את מעללי המשטר השיעי.

איראן טבח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד