י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"אין אמון במערכת המשפט"

שני לוחמי נצח יהודה חתמו על עסקת טיעון

שניים מלוחמי נצח יהודה שנעצרו בעקבות התקרית בתחנת דלק, חתמו היום על עסקת טיעון במסגרתה ישפטו ל-52 ימי מאסר והורדה בדרגה • "לא לחינם הסקרים מראים שלשליש מאזרחי המדינה אין אמון במערכת המשפטית"

שני לוחמי נצח יהודה חתמו על עסקת טיעון
לוחמי נצח יהודה צילום: ניסן לברון

בדיון שהתקיים היום (שני) בבית הדין הצבאי ביפו ללוחמי 'נצח יהודה' שנעצרו בעקבות התקרית בתחנת הדלק, החליטו שניים מהם לחתום על עסקאות טיעון, במסגרתן ישפטו ל-52 ימי מאסר והורדה בדרגה. כיון שהלוחמים שוהים בכלא כבר 42 יום הם צפויים להשתחרר בקרוב.

ניסן לברון ממטה הורי הלוחמים מסר לאחר תום הדיון, כי "נתניהו התעורר רק עכשיו למציאות שאזרחים וחיילים רבים סובלים ממנה: חוסר הצדק במערכת הצדק. לא לחינם הסקרים מראים שלשליש מאזרחי המדינה אין אמון במערכת המשפטית. בנינו רצו להוכיח את היותם חפים מפשע, אך לצערנו המערכת בנויה כך, שאם אינך נכנע ו'מודה' גם במה שלא עשית, אתה תספוג עונש חמור בהרבה."

עוד הוסיף ההורה, "חבל שהתביעה הצבאית מבזבזת כל כך הרבה כספי ציבור, כדי להפליל בכל מחיר לוחמים שמסכנים את חייהם יומם ולילה להגן על אזרחי ישראל. העיסוק האובססיבי של הפצ"ר שרון אפק ופקידיו, להכניס לכלא את חיילינו הקרביים פוגע שוב בחוסנו של צה"ל, ובמקרה האומלל הזה גם ברצונם של חרדים להתגייס".

מארגון בצלמו שליווה את הלוחמים במאבקם נמסר, כי "התביעה הצבאית הייתה אמורה לגבות את חיילי צה"ל ולהלחם בפורעים הבדואים. חבל שהיא עושה ההיפך הגמור. ארגון בצלמו יפעל שחיילי צה"ל לא יחששו להגן על חייהם וחיי אזרחי ישראל"

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד