י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

דירה בשווי מליון דולר בירושלים: ההגרלה הענקית שמכה גלים

קרן 'עם ישראל חי' מארה"ב חוזרת לעזור לחקלאים שנפגעו בטרור החקלאי ומגרילה פעם שניה דירה יוקרתית חלומית בלב ירושלים במיליון דולר • הצטרפו ואולי תזכו

דירה בשווי מליון דולר בירושלים: ההגרלה הענקית שמכה גלים
הדירה המעוצבת צילום: יח"צ

אחרי ההצלחה הגדולה בשנה שעברה, קרן 'עם ישראל חי' מארה"ב עושה זאת שוב ויוצאת בפעם השניה בהגרלה מדהימה על דירה יוקרתית חדשה בלב ירושלים. הדירה צופה על הר הבית, הר הזיתים ומקומות נוספים. הכל בכרטיס הגרלה במחיר מיוחד. הפרטים כאן

מטבח מפואר • קרדיט: יח"צ

הטרור החקלאי הוא תופעה שמאיימת על חקלאים בכל רחבי מדינת ישראל. את הפרסומים על האירועים התכופים אנחנו מכירים מזה מספר שנים. הצתות של מתבנים, שדות, עקירת עצים והשחתת כרמים, כשלכולם יש מכנה משותף – עבודה של שנים נשרפת בלילה אחד מול העיניים. ידי החקלאים כבולות. הם רואים איך העבודה הקשה שלהם, הפרנסה שלהם ומפעל חייהם נחרב ונשרף ואין להם מי שימנע את זה.

לקח יותר מדי זמן עד שהביטוי "טרור חקלאי" נכנס לשפה. בהתחלה היה קשה לשייך את זה למילה טרור, שלה יש קונטציות מסוימות, אבל חקלאים שעברו את האירועים האלו לא יכולים למצוא מילה אחרת חוץ מ"טרור". מובן מאליו שיש פה ממד לאומני, שמבקש לעקור את החקלאים והחקלאות הישראלית והיהודית מרגבי האדמה שהם כל כך אוהבים. השיטות האלימות האלו נועדו בכדי לסלקם מהשטח או לחייב אותם לקחת "שמירה" של עבריינים מהאזור, שבמקרים רבים הם גם אלה שמייצרים את השריפות.

המשטרה לא מצליחה להשתלט על התופעה והחקלאים הרבים נשארים בלי מענה. שמואל סקט, יו"ר עמותת "עם ישראל חי" החליט שאי אפשר לעמוד מנגד. "אני רואה את האירועים החוזרים והנשנים של הטרור הזה ואני לא יכול לעמוד מהצד", אומר סקט, "זו פגיעה באדמתנו ובחקלאים שלנו – רגבי אדמתנו".

סקט החליט להתגייס לטובת החקלאים בנגב, בגליל, ביהודה ושומרון, עוטף עזה ורמת הגולן ויחד עם העמותה שלו הם יוצאים בפעם השנייה בקמפיין רחב לציבור הישראלי והאמריקאי בקריאה לסייע לחקלאים על ידי תרומה.

"כל שקל שייתרם בקמפיין הזה יילך לסיוע לחקלאים, לשיקום השדות, המטעים ומפעל החיים שלהם וכמובן גם למלחמה נגד הטרור החקלאי", אומר סקט.

הנוף שנשקף מהחלון • קרדיט: יח"צ

הקמפיין שיצא לדרך, קורא לציבור לתרום לקרן "עם ישראל חי" ובתמורה ייכנסו התורמים להגרלה על דירה יוקרתית חדשה בלב ירושלים בשווי מיליון דולר. עלות הכרטיס 600 ₪ וניתן לרכוש אותו ב- 12 תשלומים חודשיים של 50 ₪ בלבד. מעבר לכך על כל כרטיס מקבלים לזמן מוגבל כרטיס נוסף במתנה.

מאז הקמתה ב-2001, מנוהלת קרן 'עם ישראל חי' על ידי שמואל סקט בהתנדבות מלאה והיא עמותה ללא מטרת רווח וללא מנגנון תפעולי, שקרוב ל-100% מהכנסותיה מוקדשות לתרומה בישראל. הצוות המצומצם של הקרן מורכב ממתנדבים בלבד, ולכן כל תרומה שמגיעה לקרן מועברת במלואה להגשמת המטרות של הקרן והתומכים. עד כה הקרן תרמה מיליוני דולרים וסייעה להקים מרכז התפתחותי-טיפולי לילדים בעלי צרכים מיוחדים בעיר עמנואל, בית ספר לאילוף ואימון כלבי חילוץ נגד טרור, הצלה ושמירה של 'מגן – מכללת ארץ ישראל' – IDU (איתר נעדרים), בסיוע לנזקקים, רכשה 200 אלף עצי פרי שהועברו לחקלאים בכל רחבי מדינת ישראל, בשיקום מטעי גפנים שהוחרבו בטרור החקלאי, סייעה בבניית מבנים ברחבי יהודה ושומרון ועוד שלל פרויקטים חשובים.

הקרן באה ממקום של אהבה גדולה לעם ישראל. "אני קורא לעם ישראל" מסכם סקט, "להירתם ולהתגייס לקמפיין החשוב ולהיות שותפים בסיוע לחקלאים.

לרכישת כרטיס הגרלה הקליקו כאן, זכו לקחת חלק במלחמה נגד הטרור החקלאי, ואולי תזכו בדירה חלומית ויוקרתית בירושלים עיר הקודש. ההגרלה בע"ה תתקיים בנר שמיני של חנוכה.

 

הגרלה על דירה טרור חקלאי דירה בירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד