י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
סתימת פיות

תלונה בעקבות הדרתו של עמית סגל מ'אולפן שישי'

בעקבות העריכה המגמתית שביצעו עורכי התוכנית הפופולרית 'אולפן שישי' בה חתכו את דבריו של עמית סגל שתקף את חברי הפאנל שעמו על שלא נותנו לו לדבר, ארגון 'בצלמו' הגיש תלונה בפני הנציב דוד רגב, במה שהם מכנים "הדרת עמית סגל מאולפן שישי"

תלונה בעקבות הדרתו של עמית סגל מ'אולפן שישי'
עמית סגל צילום: הדס פרוש, פלאש90

אמש (ראשון) פרסמנו ב'בחדרי חרדים', כי הפרשן הפוליטי של חדשות 12 עמית סגל, נעדר מהתוכנית 'אולפן שישי', אף שזו מוקלטת מראש ביום חול במיוחד עבורו, לאחר מה שכינו מקורביו "סתימת פיות".

גורמים בחברת החדשות טוענים, כי "בשבוע שעבר היה בינו לבין חלק מחברי הפאנל עימות חריף על המצב הפוליטי והמשפטי - שחלקו נחתך בעריכה".

לדברי רן בוקר כתב הברנז'ה של ynet, החלק שנחתך בעריכה באולפן שישי היה בין היתר כשעמית סגל נשאל בפאנל האם נתניהו צריך להתפטר, הוא ניסה להשיב אך לטענת אותם הגורמים לא ניתנה לו ההזדמנות להשיב והוא ענה: "אני לא בחקירה או בראיון פה".

כעת, ארגון בצלמו הגיש תלונה בפני הנציב דוד רגב, במה שהם מכנים "הדרת עמית סגל מאולפן שישי".

לדבריהם, "אולפן שישי היא אחת מתכניות הדגל שמשמיעה רובה ככולה צד אחד. במקום מגוון דעות שכן שני יהודים שלוש דעות. יש שם דיעה אחת ברורה. שמאל. אנטי ביבי.

אין נציגים דתיים, אין נציגים ערבים, אין נציגים חרדים, אין אתיופים, איו רוסים, כולם בדיוק אותו דבר.

השבוע נפל דבר בישראל, כתב ynet רן בוקר חשף כי עמית סגל, עיתונאי דתי שכן מנסה להיות קול בודד ואפילו עשו עליו תכנית שלימה בעובדה של אילנה דיין על היותו קול בודד בערבה, ניסה לדבר אך סתמו לו את הפה וסרבו לתת לו לדבר בעד ביבי".

הם מוסיפים, כי "מדובר בחציית קו אדום נוסף. במקום שחברת החדשות תחפש עמית סגלים שכן ישנו קהל בישראל שחושב כמוהם, היא מרחיקה אותו. הנושא פורסם בעשרות כלי תקשורת, וחברת החדשות לא הכחישה את הפרסום. אודה לבירור מול חברת החדשות. וככל שמתברר שהסיפור נכון קנס חמור ונזיפה חמורה.
הגיע הזמן לפלורליזם לא לסתימת פיות.

עמית סגל אולפן שישי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד