י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הושקה סדרת SMART TOOLS של סולתם

כל הכלים בסדרת "SMART TOOLS" עשויים סיליקון בעל ציפוי Non-Stick, עמידים בחום עד לטמפרטורה של 220 מעלות, ומתאימים לימניים ולשמאליים כאחד

הושקה סדרת SMART TOOLS של סולתם
סדרת SMART-TOOLS של סולתם צילום: אסף אמברם

רשת כלי האפיה והבישול הוותיקה והמובילה בישראל סולתם  ממשיכה להפתיע והפעם עם סדרת כלי הבישול החכמים "SMART TOOLS" המביאה עמה בשורה חדשנית לכל חובבי הבישול. הסדרה שתהפוך כל מטבח לחכם יותר ויעיל עם כלי עבודה מעוצבים יעילים אשר משלבים תכונות ומאפיינים של מספר כלים, וכך חוסכים מקום בארון. כל שפית מתחילה וגם מנוסה תהנה מלשטוף פחות כלים...

כל הכלים בסדרת "SMART TOOLS" עשויים סיליקון בעל ציפוי Non-Stick, עמידים בחום עד לטמפרטורה של 220 מעלות, ומתאימים לימניים ולשמאליים כאחד.

המוצרים נמכרים במחירים שווים לכל כיס ובאיכות גבוהה. בין המוצרים בסדרה:

מצקת משולבת:

קצוות הכלי עשויים מסיליקון גמיש, המתאים במיוחד לשימוש בכלים בעלי ציפוי Non- Stick. על גוף המצקת מצוינות שנתות סימון מידות: 30, 60, 90 ו-120 מ"ל למדידה קלה ונוחה, מפריד עשבי תיבול ב-4 גדלים שונים להפרדת העלים מהענף, ופיות מזיגה כפולות המתאימות לשימוש ביד שמאל. מחיר: 32.50 ₪

כף ניילון:

כף מדידה בעלת קצוות הכלי עשויים מסיליקון גמיש, המתאים במיוחד לשימוש בכלים בעלי ציפוי Non- Stick. על גוף הכף מצוינות שנתות סימון מידות: 30, 60, 90 ו-120 מ"ל למדידה קלה ונוחה, וכן מפריד עשבי תיבול ב-4 גדלים שונים להפרדת העלים מהענף.

מחיר: 32.50 ₪

תרווד משונן:

תרווד משולב עם סכין. הכלי הוא בעל קצה משונן בחלקו לחיתוך קל ונוח של המזון. קצוות הכלי עשויים מסיליקון גמיש, המתאים במיוחד לשימוש בכלים בעלי ציפוי Non- Stick.

מחיר: 32.50 ₪

 תרבד עגול:

תרבד המשולב עם מגרדת בגוף הכלי לגירוד קל ונוח של שום, גבינה ועוד, ישירות אל תוך התבשיל. קצה התרווד משונן בחלקו על מנת לאפשר חיתוך קל ונוח של מזון, והוא עשוי מסיליקון גמיש המתאים במיוחד לשימוש בכלים בעלי ציפוי Non-Stick.

מחיר: 32.50 ₪

  • כף פסטה:

כף ובה חורים בתחתית על מנת לסנן את הפסטה מן הנוזלים, פתח מידה להכנת מנה בודדת המאפשר להכין ולמדוד בדיוק את מספר המנות הרצוי, וכן מגרדת בגב הכלי לגירוד קל ונוח של שום, גבינה ועוד ישירות אל תוך התבשיל. קצוות הכלי עשויים מסיליקון גמיש, המתאים במיוחד לשימוש בכלים בעלי ציפוי Non- Stick.

מחיר: 32.50 ₪

  • משטח חיתוך דו כיווני:

קרש חיתוך רב תכליתי בעל סרגל באורך 22 ס"מ על גבי המשטח לחיתוך מדויק של הגודל הרצוי.

לקרש דוקרנים במרכז המשטח המסייעים למניעת תזוזה של המזון ולחיתוך קל ונוח. דפנות ה-Non-slip מסייעות ליציבות מרבית על גבי משטיח העבודה והוא בעל עמידות גבוהה בפני כתמים וריחות.

מחיר: גודל 24.6*32.6 – 34.5 ₪

גודל 31*41 – 54.5 ₪

להשיג ברשת חנויות 'סולתם' ובחנויות כלי בית ומטבח המובחרות.

סולתם כלי מטבח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד