י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
עובדי הרשות יקיימו אסיפת מחאה

מאבטח ביקש תעודה משוטר סמוי, זה הסתיים בשבעה תפרים

מקרה מזעזע התרחש אתמול בנתב"ג כאשר מאבטח סמוי שביקש משוטר סמוי להזדהות, הוכה נמרצות על השוטר ושלושה שוטרים נוספים | הוגשה תלונה במח"ש ומחר יקיימו עובדי רש"ת אסיפת מחאה 

מאבטח ביקש תעודה משוטר סמוי, זה הסתיים בשבעה תפרים
נתב"ג צילום: משה שי, פלאש 90

ארבעה בלשים היכו ופצעו מאבטח שביקש תעודה מזהה מאחד מהם, המאבטח הסביר שביצע את עבודתו, הם לא שעו לדבריו והיכו אותו עד שנזקק לתפרים והוא הובהל לטיפול רפואי.

איתי בלומנטל מאתר Ynet מדווח, כי ארבעה בלשי משטרה היכו מאבטח של רשות שדות התעופה אתמול בנמל התעופה בן גוריון, לאחר שביקש מאחד מהם תעודה מזהה, המאבטח בן ה-24 הובהל לבית החולים, ונזקק לתפרים בפניו, ברשות שדות התעופה הגישו תלונה למחלקה לחקירות שוטרים.

על פי הדיווח, המאבטח ביקש משוטר סמוי להזדהות בטרמינל 3 בנתב"ג. השוטר לא שהה לבקשה בשלב הראשון, לבסוף הוא הציג תעודה, אך הסיפור רק התחיל, השוטר חזר עם עוד שלושה שוטרים, הם לקחו את המאבטח הסמוי לחדר שמיועד לבידוק, בסמוך למסועי המזוודות באולם הטיסות הנכנסות, הם אזקו אותו והכו אותו במשך דקות ארוכות.

אחד המאבטחים אמר ל-ynet: "הוא רק עשה את העבודה שלו וביקש תעודה מזהה מאדם שנראה לו חשוד. כנראה שלשוטר שאמור להיות שומר חוק זה לא משנה והוא החליט לסגור איתו חשבון. אנחנו המאבטחים בהלם מהעניין הזה. שוטרים לא יכולים להתנהג כמו עבריינים".

השוטרים הסמויים שהיכו את המאבטח, פעלו בנתב"ג בשיתוף פעולה עם המכס, יחידה 747 שנחשבת עצמאית במרחב נתב"ג.

מטעם מח"ש נמסר שתלונה בנושא התקבלה. מדוברות המשטרה נמסר בתגובה למקרה. כי "מדובר באירוע מצער שהיה אמור להסתיים אחרת. הנושא ייבדק וכמתחייב, הועבר על ידי משטרת ישראל לטיפול המחלקה לחקירות שוטרים".

מחר יקיימו עובדי רשות שדות התעופה אסיפת מחאה. זאת בעקבות אלימות שננקטה על ידי שוטרים כלפי עובד ביטחון ברש"ת לאחר שזה ביצע את תפקידו. האסיפה שנועדה למחות נגד האלימות ולתמוך בעובדי הביטחון תתקיים מחר בין השעות 10:00 - 11:00 בבוקר.

מועד העובדים ברש"ת נמסר: "דמם של עובדי הרשות אינו הפקר. לא יתכן שעובד יחטוף מכות משוטרים רק בגלל שביצע את תפקידו. אנו דורשים חקירה יסודית ומהירה וכן ענישה מרתיעה לשוטרים האלימים".

אלימות שוטרים רשות שדות התעופה נתב"ג המחלקה לחקירת שוטרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד