י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מאשים את נתניהו

מביך: לפיד הגיע לכנס הימני, הקהל פוצץ את נאומו • צפו

ח"כ יאיר לפיד נאם הערב בבית ז'בוטינסקי בירושלים, אולם מצביעי ימין רבים שגדשו את האולם קטעו את נאומו בקריאות גנאי ובוז | "בבית הזה נהוג היה לכבד אנשים עם דעות אחרות", אמר לפיד בזעם וירד מהבמה מהר מהמתוכנן • צפו  

מביך: לפיד הגיע לכנס הימני, הקהל פוצץ את נאומו • צפו
יאיר לפיד בכנס בבית ז'בוטינסקי צילום: עידו רימון

חבר הכנסת יאיר לפיד, חבר הנהגת 'כחול לבן' הגיע הערב (שני) לבית ז׳בוטינסקי בירושלים כדי לנאום בכנס השנתי שקיימה תנועת בית"ר העולמית ולפרוס את חזונו בעניין התפוצות, אולם הוא נתקל בקהל מופרע שקטע את נאומו כמה פעמים בקריאות גנאי.

לפיד שניסה שוב ושוב לשאת דברים שנקטעו, בשל קריאות מהקהל הפסיק את נאומו, כשקודם רדתו אמר, "אני בא מבית של המחנה הלאומי, אבא שלי היה איש של בגין, בגין מינה אותו למנכ"ל רשות השידור", כשלדבריו, "היו שניסו למנוע את המינוי בטענה כי טומי לפיד לא הצביע ליכוד אלא שהמינוי יצא למרות זאת".

יו"ר 'יש עתיד' סיפר לקהל שכן רצה לשמוע כי "בגין אמר שהוא ימנה אותו בכל זאת למנכ"ל רשות השידור כי הוא אמר 'אני מכבד אנשים עם דעות אחרות' - אני גברתי אנשים עם דעות אחרות", סנט לפיד בעצבים באשה שישבה לפניו והפריעה לנאומו, כשלאחר מכן ירד בבושת פנים מהבמה ויצא החוצה.

לפיד עצמו התייחס למבוכה בחשבון הטוויטר שלו וכתב, "הלכתי לדבר בכנס בבית מורשת מנחם בגין. כמו שקורה בזמן האחרון יותר ויותר היו שם כאלה שהפריעו, צעקו, עשו הכל לפוצץ את האירוע. אני לא פוחד מאף אחד אבל במוקדם או במאוחר יהיה אירוע כזה שייגמר רע".

לדבריו, "כשזה יקרה ביבי לא יוכל ללכת לטלוויזיה להגיד שהוא מזועזע. הוא יצר את זה. הוא זה שמלבה את האלימות. בסוף הזזתי את הדפים של הנאום הצידה ופשוט אמרתי להם מה אני חושב", אמר.

יאיר לפיד בנימין נתניהו זאב ז'בוטינסקי טומי לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד