י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מרדף עוצר נשימה

תיעוד דרמטי: מדריסת השוטרת ועד המעצר באקדחים שלופים

נסע במהירות פראית לכיוונה של שוטרת משמר הגבול של משטרת ישראל, עלה עם הרכב על רגלה השמאלית ופגע בה, המשיך בנסיעה במהירות מופרזת, פגע בניידת וברח מן המקום • צפו בתיעוד הדרמטי עד לחסימתו ומעצרו באקדחים שלופים 

תיעוד דרמטי: מדריסת השוטרת ועד המעצר באקדחים שלופים
דריסת שוטרת צילום: דוברות המשטרה

תיעוד דריסת השוטרת ומעצר הנאשם: בלשי משמר הגבול של משטרת ישראל עצרו חשוד בהחזקת נשק שנמלט תוך דריסת שוטרת וניגוח ניידת. היום (שני) הוגש נגדו כתב אישום חמור בבית המשפט במחוזי בנצרת.

כתב האישום החמור, מייחס לנאשם בשנות ה-40 לחייו מכפר דיר חנא שבצפון, חבלה בכוונה מחמירה, הפקרה אחרי פגיעה, חבלה במזיד ברכב, הסתייעות ברכב לביצוע פשע והפרעה לשוטר בשעת מילוי תפקידו.

האירוע התרחש בשבוע שעבר (25-26.11) כשבלשי משמר הגבול של משטרת ישראל התחקו אחר חשוד, תושב דיר חנא שבצפון הארץ בחשד להחזקת נשק. במאמץ מודיעיני ומבצעי משמעותי הצליחו השוטרים לאתר את החשוד שנכנס עם רכבו לחנייה מסחרית בכפר מע'אר.

כשהוא ברכבו בחנייה ניתן האות על ידי מפקד הפעילות לבצע את מעצרו של החשוד. מספר בלשים שהזדהו כשוטרים תוך חבישת כובעי זיהוי משטרתיים ירדו מרכבם כשבשלב זה נמלט החשוד בנסיעה פרועה תוך פגיעה בשוטרת וניגוח רכב משטרה.

צפו בתיעוד הדרמטי:

השוטרת נפצעה באורח קל ופונתה לטיפול רפואי בבית החולים פוריה שם התברר כי שברה את רגלה. שוטר שהיה בסמוך לשוטרת ביצע ירי של מספר כדורים לעבר הרכב הנמלט.

אחר החשוד התנהל מרדף משטרתי בסיומו נעצר בחסימה משטרתית בכפר ג'יש (גוש חלב).

למחרת מעצרו נענה בית משפט השלום בטבריה והאריך את מעצרו עד יום שישי האחרון וביום שישי הוארך שוב מעצרו עד להיום (שני) ועם הגשת כתב האישום ביקשה המשטרה את הארכת מעצרו עד לתום ההליכים נגדו. דיון נוסף נקבע ב-11.12 כאשר החשוד יישאר בינתיים במעצר עד החלטה אחרת.

דריסת שוטר מרדף משטרתי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד