י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
איווט יתקפל?

החברים ביקשו מליברמן להתפשר: "אני לא יודע מה יותר גרוע"

כשבוע לפני תום המועד האחרון בו ניתן להקים ממשלה ולהמצל מבחירות שלישיות, פנו היום חברי כנסת מרשימת ישראל ביתנו אל יו"ר המפלגה אביגדור ליברמן וביקשו מימנו כי ישקול ללכת על אופציית ממשלת ימין צרה • אני מבין הח"כים שמתקוממים על ההתנהלות של כחול לבן"

החברים ביקשו מליברמן להתפשר: "אני לא יודע מה יותר גרוע"
אביגדור ליברמן צילום: הדס פרוש, פלאש90

שמונה ימים לסיום תקופת ה-21 הימים בהם גורל המערכת הפוליטית יוכרע האם תקום ממשלה או ילכו לבחירות - היום (שלישי) עלו שניים מחברי סיעתו של ליברמן ללשכתו של הבוס וביקשו להתפשר ולהקים ממשלת ימין שליברמן מרמז על התגמשות.

על פי הפרסום של דפנה ליאל, יו"ר סיעת ישראל ביתנו עודד פורר וחבר הכנסת חמד עמאר נפגשו הבוקר עם יו"ר מפלגתם אביגדור ליברמן וביקשו שילך על אופציית ממשלת ימין צרה.

על פי הפרסום, השניים אמרו לליברמן שהמפלגה התחייבה לגבות מחיר ממי שיסרב לאחדות והגיע הזמן להבהיר לכחול לבן ולפיד שהאלטרנטיבה לאחדות היא ממשלת ימין צרה.

בתגובה לכך, בראיון לערוץ הכנסת אמר ליברמן, כי הקמת ממשלת ימין צרה "זה מאוד לא רצוי. אני חושב שבאמת קשה לשקול מה יותר גרוע - בחירות מוקדמות או ממשלת ימין צרה ואני מבין את הח"כים בסיעה שמתקוממים על ההתנהלות של כחול לבן".

הדברים מגיעים לאחר שאתמול נשאל חבר הכנסת אביגדור ליברמן בישיבת הסיעה האם קיים תרחיש להקמת ממשלת ימים צרה של 63 חברי כנסת. ליברמן השיב נחרצות כי הוא מסרב לשבת בממשלה שכזו ובכך קבר סופית את האפשרות לממשלה שכזו.

אביגדור ליברמן עודד פורר ממשלת ימין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד