י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
המתקפה נמשכת

ליברמן ילך על ימין צרה? דרעי: "מדובר בספין"

אמש תקף יו"ר ש"ס אריה דרעי באופן קשה את אביגדור ליברמן כשהטיח בו בין היתר כי סחט מיליארדים עבור עולי ברית המועצות. היום ממשיך דרעי במתקפה על ליברמן וטוען כי ההדלפה על פניית חבריו לסיעה לפיה הם מבקשים מימנו לחבור לממשלת ימין צרה, הוא ספין נוסף שנועד למנוע הקמת ממשלה

ליברמן ילך על ימין צרה? דרעי: "מדובר בספין"
דרעי וליברמן צילום: יעקב כהן, פלאש 90

המתח בין החרדים ליו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן הגיע אמש לשיא, כאשר בתגובה לדברי הסתה שהשמיע ליברמן, תקף אותו יו"ר ש"ס אריה דרעי בצורה קשה ובין היתר אמר כי ליברמן סחט כספים עבור עולי ברית המועצת שאינם עובדים ואינם משלמים מיסים.

היום השר דרעי ממשיך במתקפה על ליברמן ובפוסט שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו הוא כותב: 

"אמרתי לפני כשבועיים בישיבת ראשי גוש מפלגות הימין בכנסת שאביגדור ליברמן, עושה הכל לטרפד הקמת ממשלת אחדות והוא האחראי הראשי לכך שישראל הולכת לבחירות בפעם השלישית" כותב דרעי.

"מאז קיבלנו הוכחות נוספות לכך. בכל פעם שיש התקדמות בשיחות בין הליכוד לכחול לבן, ליברמן פועל לטרפד אותן בעורמה, מוליך שולל את נתניהו וגנץ ואז מאשים אותם בכך שהולכים לבחירות".

"כשצוותי המו"מ של כחול לבן חידשו את המו"מ לפני כשבוע, ליברמן מיהר להודיע כי יחתום לשתי המפלגות על ארכה של 14 ימים כדי להקים ממשלה".

"כשהמו"מ בין הליכוד לכחול לבן התפוצץ" כותב השר דרעי, "הודיע ליברמן כי לא יחתום לשתיהן. הבוקר שמע ליברמן כי נתניהו וגנץ עומדים להיפגש אחר הצהריים כדי לנסות להקים ממשלה ולמנוע בחירות, ופתאום הוא דואג להדליף שהוא שוקל לחבור לממשלת ימין".

דרעי טוען כי מדובר ב"ניסיון נוסף שלו למנוע הקמת ממשלת אחדות ולהוביל את ישראל לבחירות שלישיות".

"ליברמן אחראי לכך שאין היום ממשלת אחדות" מאשים דרעי. "ליברמן אחראי לבחירות שלישיות שגרמו לנזקים גדולים ועלולות לגרום לנזקים נוספים של מליארדי שקלים למשק ולשיתוק של המדינה. ליברמן עושה זאת אך ורק משיקולים פוליטיים צרים ואישיים שלו. אני מקווה שנתניהו וגנץ יבינו זאת ויקימו ממשלה רחבה וטובה למען העם והמדינה".

אביגדור ליברמן אריה דרעי ממשלת ימין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד