י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
אסון חג הפסח

נגזר דינם של הנהגים שהיו מעורבים במותם של זוג המאורסים החרדים

בית המשפט הרשיע את שני הנהגים שהיו אחראיים לאסון מותם המחריד של החתן והכלה המאורסים בחג הפסח תשע"ח וגזר את דינם | אחד מהם נאשם שעקף במהירות כמה רכבים וחצה שני פסי הפרדה רצופים

נגזר דינם של הנהגים שהיו מעורבים במותם של זוג המאורסים החרדים
הלוויתו של החתן ישראל לוין ז"ל צילום: chutznik.com

הורשעו ונגזר דינם של שני נהגים שהיו מעורבים בתאונת דרכים קטלנית. גבר מברוקלין הורשע בהריגתם של זוג חרדים מאורסים בחג הפסח תשע"ח בלונג איילנד. הוא נידון למאסר ממושך של 18 שנים לפחות עד מאסר עולם. ראמל ווטקינס נמצא אשם בנהיגה ברשלנות, מה שהביא למותם של ישראל לוין בן ה-21 וארוסתו בת ה-20 אלישבע קפלן שנסעו ממונסי לבית הוריה שבלונג איילנד ונהרגו בדרך.

זאקייה סטוארד שיחד עם ווטקינס היתה חלק משיירת מכוניות שנסעו בנתיבים הצפוניים של הכביש המהיר מפאר רוקוויי לקווינס והיו מעורבים בתאונת הדרכים, נידונה לשלוש עד תשע שנות מאסר. גזר דינם הסופי יינתן במועד מאוחר יותר.

בני הזוג ז"ל לצד הרכב השרוף בו נסעו.

ווטקינס נהג ברכב במהירות פי שניים מהמותר בחוק, עקף רכבים במהירות כשחתך שני פסי הפרדה רצופים והתנגש חזיתית ברכבם של בני הזוג החרדי לוין וקפלן, שחזרו הביתה מאירוע משפחתי בחג הפסח תשע"ח, והיו אמורים להינשא חודשיים אחר כך.

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', שני הנהגים נהגו בשתי מכוניות שונות, ונהגו לאותו כיוון, שניהם גרמו לתאונה כשהם ערכו מירוץ ביניהם ואיבדו שליטה, ואחד מהם נכנס ברכב של הזוג החרדי בעוצמה, מה שגרם לרכב של הזוג לעלות באש. 

זוג מאורסים נהרגו בתאונה ישראל לוין אלישבע קפלן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד